معرفی وبسایت؛

تولید محتوا با راهکاری جدید در شهر محتوا

تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۷

زمانی که از تولید محتوا بحث می شود، نخستین مساله این است که درباره چه موضوعاتی، محتوا تولید کنیم و چه کلمات کلیدی برای محتوا در نظر بگیریم یا حتی این محتوا را از چه منابعی تهیه کنیم که تکراری و کپی نباشد تا برای کاربران ارزشمند باشد.
برای پیدا کردن کلمات کلیدی ابزارهایی مثل keyword planner گوگل هست که شما یک کلمه کلیدی می دهید و گوگل کلمات کلیدی دیگری به شما پیشنهاد می کند. یا برای پیدا کردن منبع به سراغ جستجوی گوگل می رویم و اولین سایتی که با آن کلیدواژه بالا آمد را باز می کنیم و مطالب آن را بازنویسی یا ترجمه می کنیم و در سایت خودمان نشر می دهیم.
اما سایت جدیدی به نام شهر محتوا راه اندازی شده است که پیشنهاد بهتری در این زمینه دارد؛ هم برای پیدا کردن کلمات کلیدی و هم برای پیدا کردن منابع محتوا.
تیم فنی سایت شهر محتوا، از چند سال پیش، میلیون ها مقاله علمی را آرشیو و دسته بندی موضوعی کرده و از داخل متن این چند میلیون مقاله، چندصدهزار کلیدواژه استخراج کردند و این کلیدواژه ها را در ویترین شهر محتوا به نمایش گذاشته اند.
شما می توانید از بین چند صد هزار کلیدواژه ای که در ویترین شهر محتوا وجود دارد، موضوعات مورد نظرتان را انتخاب کنید و مطمئن باشید که برای هر کدام از این کلمات کلیدی هزاران منبع بکر و جدید علمی در آرشیو شهر محتوا موجود است و وقتی که شما سفارش تولید محتوا می دهید نویسنده مجبور نیست در گوگل جستجو کند و از محتوایی که قبلاً منتشر شده یک محتوای جدید بازنویسی کند. بلکه منابع معتبر آماده ای در اختیار دارد که می تواند با مطالعه آنها برای شما محتوای بکر و تازه ای تولید کند.
شهر محتوا اسم این روش تولید محتوا را، تولید محتوای هوشمندانه گذاشته است؛ چراکه از هوش مصنوعی برای استخراج کلیدواژه ها و شناسایی منابع علمی استفاده کرده و این هوش مصنوعی را در اختیار نویسنده ها و مدیران سایت ها قرار داده است.

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *