معرفی اپلیکیشن؛

نظارت بر رفت و آمد سرویس مدارس با اپلیکیشن آکو پانیذ تاکسی

تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۹۷

پانیذ تاکسی ارائه دهنده انواع خدمات حمل و نقل هوشمند در سراسر ایران است.

آکو پانیذ برنامه ی هوشمند و کاربردی شرکت پانیذ تاکسی است و به نظارت و کنترل بر رفت و آمد سرویس مدارس اختصاص یافته است. این برنامه برای اولیاء و رانندگان به طور مجزا با امکانات مورد نیاز برای هر گروه تهیه و ساخته شده است.

امنیت فرزندان یکی از شاخص های مهم والدین در انتخاب سرویس برای فرزندانشان است. پانیذ تاکسی علاوه بر تضمین این امنیت امکان نظارت برلحظه (online) اولیاء بر رفت و آمد راننده را تامین کرده است. اپلیکیشن آکوپانیذ راه ارتباطی بین اولیاء و راننده ی سرویس است. امکان ارسال پیام به راننده و مشاهده محل دقیق راننده در لحظه (location) از ویژگی های این برنامه است. همچنین از طریق ارسال پیام زمان رسیدن دانش آموزان به خانه یا مدرسه به اطلاع پدر و مادر ها میرسد.


اپ آکوپانیذ رانندگان که برای رانندگان سرویس مدارس طراحی شده است. برنامه ای در جهت ارتباط راننده با اولیاء و شرکت پانیذ تاکسی میباشد. یکی از ویژگی های این اپ ارسال لحظه ای موقعیت راننده به اولیاء و سرپرست راننده در مدرسه است، این ویژگی سبب میشود تا شرکت در تمامی لحظات نظارت بر نحوه سرویس دهی راننده داشته باشد و همچنین اولیاء با اطمینان خاطر بیشتری از خدمات شرکت پانیذتاکسی مهر بهره مند شوند.

علاوه بر این میتوان به ویژگی اطلاع رسانی دقیق برنامه اشاره کرد، زمانی که راننده سرویس به محل سکونت دانش آموز میرسد سیستم به طور خودکار اولیاء دانش آموز را باخبر میکند (از طریق ارسال پیام نوتیفیکیشن) و مانند روش های قدیمی نیازی به تماس راننده با اولیاء نیست، همچنین این فرآیند در هنگام رسیدن دانش آموز به مدرسه وجود دارد و اولیاء از رسیدن فرزندشان به مدرسه باخبر میشوند.از مزایایی که این اپلیکیشن برای رانندگان عزیز فراهم میکند میتوان به اطلاع رسانی هایی که تنها در اپ صورت میگیرد اشاره کرد، بخشی از تخفیفاتی که شرکت به رانندگان خود اراءه میدهد(اعم از تخفیف خرید لوازم خودرو و تخفیفات مربوط به بیمه و…) از طریق نوتیفیکیشن های داخل اپ قابل رویت هستند.

لینک دانلود آکوپانیذ اولیاء برای اندروید

لینک دانلود آکوپانیذ اولیاء برای ios

لینک دانلود آکوپانیذ رانندگان برای اندروید

لینک دانلود آکوپانیذ رانندگان برای ios

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *