معرفی وبسایت؛

ثبت رایگان آگهی در پیام اول

تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۷
ثبت رایگان آگهی در پیام اول

پیام اول یک سایت درج آگهی رایگان است. پیام اول تمامی گروه های شغلی، خدماتی و صنفی را با توجه به موقعیت جغرافیایی به تفکیک استان، شهر، منطقه و محله در سایت قرار داده و صاحبین مشاغل  می توانند بسته به نوع شغل و موقعیت خود، اطلاعات را در سایت مرجع ثبت کرده و برای رساندن خدمت خود به بازار هدف تلاش کنند. با توجه به نیروی متخصص و تلاش شبانه روزی این سایت با ثبت رایگان آگهی در پیام اول در کمتر از دو هفته در جایگاه های قابل قبولی در موتورهای جستجوی اینترنتی قرار می گیرد.

قانون مندی کسب و کار اینترنتی سایت نیازمندی‌های پیام اول
کلیه اصول و رویه‏‌های سایت پیام اول نو منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مشتریان است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است.

سیاست های رعایت حریم شخصی :


سایت پیام اول برای سفارشات ثبت آگهی در سایت مرجع اصناف و معرفی مشاغل و برخی خدمات وب سایت، اطلاعاتی مانند عکس، شماره های تماس، آدرس و توضیحات مختصری از خدمات ارائه شده در کسب و کار … را از کاربران درخواست می کند و متعهد می‏‌شود در حد توان از حریم شخصی شما دفاع کند.

توجه داشته باشید همه مطالب در دسترس از طریق هر یک از خدمات، مانند اطلاعات آگهی های رایگان و ویژه قابل دانلود و کپی، داده‌ها و کلیه محتوای ایجاد شده توسط سایت پیام اول جزئی از اموال سایت پیام اول محسوب می‏‌شود و هرگونه استفاده بدون کسب مجوز کتبی، حق پیگرد قانونی را برای ما محفوظ می‏‌دارد.

علاوه بر این، اسامی خدمات قابل ارائه از طریق هر یک از خدمات ایجاد شده توسط سایت پیام اول و علائم تجاری ثبت شده نیز در انحصار است و هر گونه استفاده با مقاصد تجاری پیگرد قانونی دارد.

ثبت و ارسال سفارش :

– کاربران در تمامی زمان و روزها ( حتی تعطیلات رسمی ) می توانند سفارش آگهی خود را ثبت کرده و آگهی ها کمتر از ۴۸ ساعت بعد از بررسی مدیر محتوای سایت آگهی در سایت نمایش داده می‌شود.

– برای دیدن تمامی آگهی های ثبت شده لازم است زمان ثبت نام آدرس ایمیل و یا شماره همراه خود را دقیق ثبت نمایید.

– در صورت بروز مشکل در فرآیند سفارش ویژه آگهی مانند انصراف مشتری، مبلغ پرداخت شده طی ۴۸ ساعت کاری به حساب مشتری واریز خواهد شد.

– تمامی شرایط و قوانین مندرج، در شرایط عادی قابل اجرا است و در صورت بروز هرگونه حوادث غیرمترقبه، اتفاقات غیرقابل پیش بینی و خارج از اراده ، سایت پیام اول هیچ گونه مسئولیتی ندارد.

پشتیبانی:

سایت پیام اول با پشتیبانی از ساعت ۹ صبح الی ۱۸ بعد از ظهر روزهای کاری افرادی که اقدام به ثبت رایگان آگهی در پیام اول کرده‌اند را تنها نخواهد گذاشت و به تمامی سوالات در سریع‌ترین زمان ممکن پاسخ داده می‌شود.

 

 

 

۴ دیدگاه برای این مطلب ارسال شده است

  1. تو هر صنف آگهی های خودش رو داره که این خیلی عالیه
    دقیقا همون چیزی رو میبینی که میخوای
    اضافه تر نمیبینی

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *