رییس مرکز روابط عمومی وزارت ارتباطات تشریح کرد:

ناگفته‌هایی از دستکاری آرای نظرسنجی برنامه‌های تلویزیون/ مشکل از قرارداد های انحصاری است

تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۷

رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، ادعاهای مطرح شده درباره اینکه جابجایی آرای نظرسنجی محبوبترین برنامه صداوسیما را شرکتی انجام داده است که از این وزارتخانه مجوز دارد را رد کرد.
به گزارش وبنا به نقل از ایرنا، روز گذشته پیامک‌هایی به برخی مشترکان تلفن همراه می‌رسید که نشان می‌داد آن‌ها در نظرسنجی برنامه تلویزیونی «برنده باش» شرکت کرده‌اند، در حالی‌که این‌ واقعیت نداشت. رییس مرکز روابط عمومی وزارت ارتباطات به این موضوع واکنش نشان داد.
چند روزی است واکنش‌هایی نسبت به نظرسنجی پیامکی صدا و سیما مبنی بر تقلب به گوش می‌رسد، شب گذشته وزیر ارتباطات هم اعلام کرد که آرای اعلام شده، واقعی نیستند.

پس از این حواشی، دبیر جشنواره تلویزیونی جام جم مدعی شده است «جابجایی آرای نظرسنجی محبوب‌ترین برنامه صداوسیما را شرکتی که از وزارت ارتباطات مجوز دارد، انجام داده است.

سید جمال هادیان طبائی زواره رییس مرکز روابط عمومی وزارت ارتباطات درباره ادعای دبیر جشنواره تلویزیونی جام‌جم این طور پاسخ داد: تغییر آرا در شرکت طرف قرارداد تبلیغات انحصاری صدا و سیما صورت گرفته است که هیچ مجوزی از وزارت ارتباطات ندارد.

وی افزود: دبیر جشنواره تلویزیونی جام جم مدعی شده است جابجایی آرای نظرسنجی محبوبترین برنامه صداوسیما را شرکتی که از وزارت ارتباطات مجوز دارد، انجام داده است.

وی توضیح داد: اظهارات جدید ایشان را ندیده‌ام اما به فرض صحت،عرض می‌کنم ایشان صبح روز گذشته نیز اظهارنظر بررسی نشده و شتاب‌زده‌ای داشته‌اند، ادعای ایشان در این مورد هم مردود است.

هادیان تصریح کرد: تغییر آرا در شرکت طرف قرارداد انحصاری تبلیغات صداوسیما صورت پذیرفته که هیچ مجوزی از وزارت ارتباطات نیز ندارد و توصیه می‌کنیم منتظر گزارش تکمیلی بمانند و سپس اظها نظر کنند.

(یکشنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۷) ۲۱:۴۵
میانگین امتیاز کاربران: ۰.۰ (۰ رای)
۱
۲
۳
۴
۵

امتیاز
۱
۲
۳
۴
۵

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.