معرفی وبسایت؛

سی تب؛ سامانه یکپارچه تبادلات دارویی هوشمند

تاریخ انتشار: ۸ اسفند ۱۳۹۷

سی تب سامانه یکپارچه تبادلات دارویی هوشمند است.

در سی تب تبادل داروهای مورد نیاز بصورت استانی، منطقه‌ای و ملی  و مطابق آئین‌نامه‌ها و قوانین وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی انجام می‌شود. درخواست‌های مازاد بر نیاز و داروهای مورد نیاز هر داروخانه بصورت هوشمند ثبت شده و مطابق پروفایل هر یک از کاربران که از سیماد (سامانه یکپارچه مدیریت اطلاعات داروخانه) بدست آمده، پیشنهادات دارویی مورد تبادل به داروخانه‌ها ارائه می‌شود.

جستجوی هوشمند، داشبورد مدیریتی، فیلتر چند سطحی، رابط کاربری ساده، بانک جامع دارویی، شرایط خاص، مذاکره پیشرفته و قانون مداری از ویژگی های یاد شده برای این سامانه تبادلات دارویی هوشمند است.


از مهمترین اهداف تبادل دارو می توان به کمک به اقتصاد داروخانه‌، کمک به توزیع و تبادل داروهای مورد نیاز و جلوگیری از هدررفت سرمایه ملی دارویی کشور اشاره کرد. امید است سامانه تبادل داروها بتواند گام مهمی در جهت ارتقای بنیان هوشمندسازی سامانه‌ های دارویی برداشته و به داروسازان محترم کمک شایانی در تبادل دارو بنماید.

گفتنیست سامانه تبادلات دارویی هوشمند (سی تب) توسط مهندسین شرکت بین‌المللی و دانش‌بنیان پاردیک در سال ۱۳۹۶ پس از طی یک سال تلاش و کوشش بی‌وقفه با عنایت به قوانین و مقررات وضع شده از سوی انجمن داروسازان و سازمان غذا و دارو در استان تهران به بهره‌برداری رسید.

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *