هر هفته در دبیرخانه سازمان نصر تهران؛

سازمان نظام صنفی رایانه ای استان تهران به اعضای خود مشاوره مالیاتی رایگان می دهد

تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۳۹۷

به گزارش وبنا سازمان نظام صنفی رایانه ای استان تهران هر هفته به اعضای خود مشاوره مالیاتی رایگان می دهد.

تیم مشاوره مالیاتی سازمان نصر تهران متشکل از افراد متخصص ، خبره و آگاه به قوانین مالیاتی ایران، مالیات بر درآمد و مالیات بر ارزش افزوده در راستای حمایت از اعضای خود ، خدمات رایگان مشاوره مالیاتی در حوزه مسائل مالیاتی فناوری اطلاعات و ارتباطات ارائه می دهد.
آگاهی مودیان از قوانین مالیاتی کمک شایانی به آنان در عمل به وظایف قانونی و بهره مندی از تسهیلاتی که قانون برای مودیان در نظر گرفته می کند، مضاف بر اینکه عدم انجام تکالیف فوق موجب تعلق جرایم و محرومیت از معافیت های مالیاتی نیز می شود .
از این رو ” سازمان نظام صنفی رایانه ای استان تهران ” با توجه به ماهیت فعالیت های خود که مبتنی بر خدمت رسانی تخصصی به نهادهای عضو و پیشگیری از تضییع حقوق اعضاء و جامعه فناوری اطلاعات کشور است ، کوشیده تا با ارائه یک بسته خدمات مالیاتی تخصصی درحوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات ، نیازهای اعضای سازمان را در زمینه های ذیل تا حد امکان رفع کند :
• ارتقاء فرهنگ مالیاتی مودیان
• ارتقاء دانش حرفه ای اعضاء جامعه از طریق برگزاری دوره های آموزشی
• نظارت بر عملکرد اعضاء به منظور تامین محیط سالم برای فعالیت های حرفه ای آنان
• اطلاع رسانی در خصوص قوانین و بخشنامه ها و دستورالعمل های مالیاتی مورد نیاز اعضاء
• بهبود و گسترش خدمات حرفه ای مشاوره مالیاتی
شایان ذکر است در راستای اجرای بند ۳ ماده ۲۴۴ قانون مالیات های مستقیم مصوب اسفند ماه ۱۳۶۶ و اصلاحیه های بعدی ، نماینده سازمان نصر تهران به عنوان یکی از اعضاء در هیات های حل اختلاف مالیاتی تهران حضور داشته تا در جلسات رسیدگی به پرونده های مطروحه در هیات حل اختلاف مالیاتی ، اعتراضات شرکت های ICT با دقت و نگاه تخصصی تری پیگیری و دنبال شود، بدیهی است با توجه به تسلط و آشنایی نماینده صنف به امور مربوطه و دارا بودن یک رای از سه رای هیات یاد شده ، در این خصوص حمایت های قانونی لازم از اعضاء صورت خواهد پذیرفت.
ضمناً به اعضاء محترم یادآوری می شود، پس از دریافت برگ تشخیص چنانچه اعتراضی نسبت به برگ دریافتی دارند ضمن اعلام اعتراض ، در پایان متن اعتراض مذکور ، حضور نماینده صنف در زمان تشکیل جلسه هیات حل اختلاف را درخواست کنند.
براساس تفاهم نامه فی مابین سازمان نظام صنفی رایانه ای استان تهران و شرکت امین محاسبان صبا( متشکل از کارشناسان و متخصصین خبره و آگاه به قوانین مالیاتی ایران ، مالیات بر درآمد و مالیات بر ارزش افزوده ) به عنوان بازوی حمایتی سازمان نظام صنفی رایانه ای در حمایت از اعضای خود ، آمادگی دارد تا نسبت به ارائه خدمات مالیاتی در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات و به طور مشخص در زمینه های فوق الذکر اقدام کند . از این رو تیم کارشناسان مالیاتی سازمان بصورت حضوری در روزهای یک شنبه هر هفته پذیرای اعضای محترم صنف خواهد بود . همچنین تسهیلات ویژه دیگری در زمینه های مالی اعم از حسابداری و حسابرسی بطور تخصصی در حوزه فناوری اطلاعات پیش بینی شده است که متقاضیان برای بهره مندی از خدمات مزبور می توانند با دبیرخانه سازمان نصر تهران تماس بگیرند.


درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *