با همکاری اپراتور اول و دانشگاه شیراز؛

شروع فعالیت دومین شتابدهنده خدمات دیجیتال و ارزش افزوده کشور در شیراز

تاریخ انتشار: ۷ اسفند ۱۳۹۷

با هدف توسعه و شتاب دهی کسب و کارهای نوپا و نوآور (استارت آپ ها)، همکاری در تولید محصولات و خدمات نوآورانه در حوزه ارتباطات و فناوری‌های نوین و تجاری سازی طرح های نوآورانه، دومین شتاب دهنده مشترک همراه اول و دانشگاه های کشور در دانشگاه شیراز شروع به کار کرد.
مهرداد سهرابی مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان فارس، اظهار کرد: تمرکز شتاب دهنده «هاب» شیراز بر شتاب دهی استارت آپ های فعالی است که در مراحل اولیه رشد خود هستند، استارت آپ ها می توانند با جذب سرمایه های غیرنقدی و نقدی متناسب با روند رشد بازار خود، ارزش های هرچه بیشتری را ارائه کنند.

وی افزود: واحد دیجیتال مارکتینگ اگریگیتوری «هاب» با رویکردی حمایتی آماده خدمات رسانی و ایجاد درآمد بر مبنای سهم درآمد برای شرکت های نوپا نیز است.

سهرابی تصریح کرد: هاب با بهره‌گیری از زیرساخت‌های فنی و دانش افراد متخصص در بازاریابی دیجیتال، گستره‌ای از خدمات را در این حوزه ارائه می‌کند.


مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان فارس خاطرنشان کرد: این خدمات شامل طراحی و اجرای کمپین‌های دیجیتال، بازاریابی محتوایی، بازاریابی داده‌محور و بازاریابی شبکه‌های اجتماعی است و انتظار می رود هاب شیراز به عنوان مجری این پروژه نقشی اساسی در ایجاد یک اکوسیستم کارآمد، هوشمند و نوآورانه داشته باشد.

منبع: روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان فارس

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *