ورود استارتاپ ها به اتاق بازرگانی سبب مساعدت های زیادی از سوی اتاق بازرگانی به اکوسیستم استارتاپی خواهد شد

تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۳۹۷
نهمین دوره انتخابات هیات نمایندگان اتاق بازرگانی، صنایع، معاون و کشاورزی تهران، شنبه ۱۱ اسفند ماه سال جاری با حضور فعالان اقتصادی کشور بخصوص برخی از فعالان حوزه کسب و کارهای آنلاین در محل هتل لاله تهران برگزار می‌شود.
عضو هیات مدیره انجمن جوانان کارآفرین استان تهران در گفتگو با وبنا با ابراز خوشنودی از حضور این اعضای اتاق بازرگانی که فعال حوزه کسب و کارهای آنلاین هستند در نهمین انتخابات اتاق بازرگانی تهران، گفت: « اتاق بازرگانی همواره خاستگاه کسب و کارهای سنتی بوده است و اگر بخواهد اقتصاد روز را دنبال کند باید به اقتصاد فناورانه و مبتنی بر کسب و کارهای نوین توجه داشته باشد.»
مهدی زاهدی اول ادامه داد: « ورود مدیران استارتاپ های موفق به ساختار اتاق بازرگانی مسبب مساعدت های زیادی از سوی اتاق بازرگانی به اکوسیستم استارتاپی در آینده خواهد شد. دمای استارتاپ ها بالا و دمای اقتصاد ایران رو به کاهش است، می توان به جد گفت همدمایی این دو سبب بهبود وضعیت اقتصادی ایران خواهد شد. اگر تاکنون این اتفاق رخ نداده است امیدوارم از این پس این پیوند حاصل شود. ۵ عضو لیست «برای فردا» از اعضای اکوسیستم استارتاپی و سه نفر فعال حوزه دانش بنیان هستند. البته در سایر لیست هایی که در حال انتشار است چند نامزد دانش بنیان حضور دارد.»

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *