نتایج نظرسنجی برگزار شده در اختتامیه یازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران:

فقدان تجربه کافی در متخصصان اصلی ترین مشکل توسعه محصول در ایران / کارآمدی بیش از هر چیز سبب جذب مخاطب به محصول می شود

تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۷

دومین دوره «جمعِ‌کل» با مشارکت شرکت تجارت الکترونیکی ارتباط فردا و جشنواره وب و موبایل ایران برگزار شد. در این نوبت، ۸ پرسش در رابطه با خدمات و محصولات مبتنی بر وب و موبایل در معرض دید بازدیدکنندگان قرار گرفت که نتایج به‌دست‌آمده در قالب نمودارهای آماری، به تفکیک هر پرسش، در زیر ارائه شده است.

به گزارش وبنا طبق نتایج این نظر سنجی:

۱) فقدان تجربه کافی در متخصصان اصلی تری مشکل توسعه محصول در ایران است.


۲) پیگیری چالش هایی که کسب و کارها با آن سروکار دارند باید در اولویت رسانه های فعال در حوزه کسب و کارهای آنلاین باشد.

۳) تست کاربردپذیری بیش از سایر تکنیک ها برای تجربه کاربری مورد استفاده قرار می گیرد.

۴) کارآمدی بیش از هر عامل دیگری مخاطبان را جذب یک محصول یا خدمات اینترنتی می کند.

۵) سرویس های ابری بسیار بیشتر از سرویس های میزبانی برای زیرساخت توصیه می شود.

۶) بازاریابی محتوایی کارآمدترین کانال دیجیتال مارکتینگ است.

۷) آشنایی مخاطبان با سرویس طراحی Material design system بیش از سایر سرویس های طراحی است.

۸) حوزه پرداخت و درگاه خرید مساعدترین حوزه برای رشد فین تک در ایران است.

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *