سایت ایسام به عنوان برترین سایت بازار اینترنتی طی ۵ سال متوالی از نگاه داوران جایزه گرفت

تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۷

سایت ایسام به عنوان برترین سایت بازار اینترنتی طی ۵ سال متوالی از نگاه داوران جایزه گرفت.

در مراسم اختتامیه یازدهمین دوره جشنواره وب و موبایل ایران که ۲۵ بهمن ماه سال جاری برگزار شد، سایت ایسام به عنوان برترین سایت فروش اینترنتی از نگاه داوران جایزه گرفت. این جشنواره به همت انجمن صنفی کسب و کار اینترنتی و با حمایت سازمان‏ها و مراکز دولتی و خصوصی برگزار شد.

در جشنواره وب و موبایل ایران سام مدن پور مدیرعامل ایسام به عنوان سخنران جشنواره حضور داشت و درباره ایسام گفت : «ایسام با بیش از ۱۰۰ هزار بازدیدکننده در روز، بزرگترین سایت مزایده، خرید و فروش اینترنتی در ایران است. سایت ایسام نمونه برداری شده از سایت ebay است و دومین بازار خرید و فروش آنلاین بعد از سایت باز ایران است، سایت ایسام سلامت و ضمانت خرید و فروش را تضمین میکند، ایسام از بهمن سال ۱۳۹۰ شروع به کار کرد و,۰۰۰ ۷۰۰ عضو و  بیش از ,۰۰۰ ۳۰ فروشنده دارد، در حال حاضر ,۰۰۰۲۸۰ کالا نو، استوک و دست دوم آماده برای فروش در ایسام وجود دارد و ۱,۳۸۹,۶۷۸  کالا از شروع فعالیت ایسام با موفقیت فروخته شده است. ۲۷۸۰ گروه کالا ، این امکان را به کاربران ایسام میدهد تا به تنوع بی نظیری از محصولات دسترسی داشته باشند»


مدن پور در ادامه گفت دلیل اعتماد خریداران به سایت ایسام فرآیندهای  حمایتی از کاربران است و اعلام کرد: «ما تنها سایتی هستیم که پس از دریافت و تایید کالا توسط خریدار، وجه کالا را به فروشنده پرداخت می‏کنیم، خریداران و فروشنده ها با آرامش خاطر میتوانند از سراسر کشور خرید و فروش مطمئن را تجربه کنند .»

جشنواره وب ایران در سال ۱۳۸۷ برای اولین بار در ایران برگزار شد. این جشنواره هر ساله از میان سایت‏های فعال در تمامی حوزه‏ های وب و در گروه‏های مختلف یک سایت را به عنوان سایت برتر سال معرفی می‏کند و همچنین افراد فعال در حوزه‏های مختلف، با تشکیل پنل‏های تخصصی اطلاعات ارزشمندی را به حاضرین انتقال می‏دهند.

در جشنواره امسال، برگزیدگان در گروه‏های مختلف معرفی شده و برندگان از نگاه داوران و آرای مردمی اعلام شدند و از آنها تقدیر شد.

جهت مشاهده وب سایت ایسام به آدرس اینترنتی  https://esam.ir/ مراجعه کنید.

اپلیکیشن اندروید ایسام را میتوانید از کافه بازار، گوگل پلی، ایران اپس دانلود نمایید.

 

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *