در اختتامیه یازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران رخ داد:

حضور دلگرم‌کننده معاون دادستان کل کشور در امور فضای مجازی در بین فعالان کسب و کارهای آنلاین

تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۷

معاون دادستان کل کشور در امور فضای مجازی و دبیر کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه، دیروز جمعه ۲۶ بهمن ۹۷ در مراسم اختتامیه یازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران حضوریافت.

جواد جاویدنیا ضمن حضور ۶ ساعته در جمع فعالین وب وموبایل ایران به سخنرانی و اهدا تندیس به برترین آثار یازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران پرداخت و از نمایشگاه استارتاپ‌ها و کسب وکارهای آنلاین که در حاشیه این مراسم برگزار شده بود، بازدید کرد.

معاون دادستان کل کشور در امور فضای مجازی در بازدید از غرفه های مختلف در نمایشگاه استارتاپ ها از کسب و کارهای آنلاین در مورد مشکلات آن‌ها به خصوص در زمینه مسائل قانونی می پرسید و مشکلات آن ها را یادداشت می کرد. این موضوع سبب ایجاد فضای مثبتی در غرفه‌های این نمایشگاه شده بود.


بازگشایی این میزان راه تعامل با استارتاپ ها از سوی مسئولی از قوه قضائیه که حوزه مسئولیتی او به طور مستقیم در زمینه فضای مجازی باشد، کاملا بی سابقه بود و سبب دلگرمی و خوش حالی کسب و کارها آنلاین شد.
با توجه به تعامل مثبت و همدلانه معاون کل دادستان کشور با کسب و کارهای اینترنتی در مراسم اختتامیه یازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران، پیش‌بینی می شود که در ادامه اتفاقات بهتری از جانب دادستانی برای کسب و کارهای آنلاین رخ دهد.

گفتنی است آخرین اقدامی که از سوی جواد جاویدنیا برای حمایت از کسب و کارهای اینترنتی انجام شده، موضوع رفع پلمپ شرکت های تاکسی آنلاین در سراسر کشور بوده است. پیشنهاد رفع پلمپ این کسب و‌کارها توسط ایشان به دادستان کل کشور داده شد و مورد تصویب قرار گرفت. اقدامی که از سوی فعالان کسب و کارهای آنلاین به عنوان گامی بزرگ از سوی قوه قضائیه در زمینه حمایت از کسب و‌کارهای آنلاین تلقی شد.

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *