هایپر اکسپو؛ سامانه هوشمند برگزاری نمایشگاه

تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۷

هایپراکسپو یک سامانه‌ هوشمند برگزاری نمایشگاه (نمایشگاه مجازی) برای شرکت هایی است که در حوزه‌ های مختلف فعالیت دارند و یا می‌خواهند به راحتی در رویدادهای نمایشگاهی مورد علاقه ‌شان شرکت کنند و بیشتر دیده شوند.

برگزارکنندگان، کانون ها و مجلات تبلیغاتی نمایشگاه ها، همایش ها و کنگره ها می توانند از این سامانه‌ هوشمند بدون هیچ محدودیتی استفاده نمایند و نمایشگاه مجازی خود را در کنار نمایشگاه فیزیکی و با مزایای بسیار ایجاد نمایند و با ابزارهای موجود در هایپر اکسپو برای شرکت کنندگان نمایشگاه های خود، بازاریابی مدرن و مجازی را با هدف ایجاد مزیت بیشتر، رشد اقتصادی و کمک به بیشتر دیده شدن شرکت ها فراهم سازند.

نمایشگاه مجازی این امکان را به بازدیدکنندگان می دهد تا به صورت مجازی و گرافیکی از نمایشگاه های مختلف که توسط شرکت ها ایجاد شده اند، بازدید کنند و با کلیک بر روی فضاهای تعبیه شده در هر غرفه مجازی کاتالوگ و آخرین محصولات شرکت ها را دانلود نمایند و تیزر تبلیغاتی آنها را مشاهده کنند. همچنین در صورت درخواست هرگونه ارتباط می توانند از طریق متن به صورت آنلاین با شرکت یا واحد صنفی مورد نظر ارتباط برقرار نمایند و سوالات خود را بپرسند.


شرکت ها اطلاعات مربوط به شرکت یا واحد صنفی خود را  اعم از کاتالوگ، نمونه محصولات، فیلم های تبلیغاتی و راه های ارتباطی خود را به راحتی در بستر هایپر اکسپو در معرض دید دیگران و بازدیدکنندگان قرار می دهند. اطلاعات شرکت و برنامه های خود برای حضور در نمایشگاه ها و دیگر رویدادهای فیزیکی و سایر اطلاعاتی که برای مشتریانشان  مهم اند، محتوا تولید می کنند و غرفه اختصاصی مربوط به شرکتشان را ساخته و اداره می نمایند.

هایپر اکسپو با ارائه طیف گسترده‏‌ای از معتبرترین برندها و شرکت ها در حوزه ها و صنایع مختلف و با همکاری نزدیک با محل های برگزاری نمایشگاه ها، برگزارکنندگان نمایشگاه ها و رویدادها، اتحادیه ها، اصناف و . . . تلاش می‏‌کند تا نیازهای متفاوت مشتریان با کاربری ‏‌های متفاوت آنان را برآورده سازد.

هایپر اکسپو با درک اهمیت این موضوع برای بازدیدکنندگان خود و با بکارگیری نهایت توان و ابزارهای در دسترس در تعاملات خود با مراجع فوق الذکر، می‏‏‌کوشد امکان ارائه بهترین خدمات را فراهم آورد.

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *