علی رهبری رئیس مرکز توسعه تجارت الکترونیکی شد

تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۷

به گزارش وبنا به نقل از روابط عمومی مرکز توسعه تجارت الکترونیکی، طی حکمی از سوی جناب آقای دکتر رحمانی، وزیر محترم صنعت، معدن و تجارت، آقای مهندس علی رهبری به سمت ریاست مرکز توسعه تجارت الکترونیکی منصوب گردید.

آقای مهندس رهبری، متولد سال ۱۳۶۲ از دامغان و در حال اتمام مقطع دکترای مهندسی صنایع از دانشگاه تهران می­ باشند. رشته تحصیلی وی در مقاطع کارشناسی ارشد و کارشناسی، مهندسی صنایع بوده و در هر دو مقطع، حائز رتبه “شاگرد اولی” و کسب سهمیه «استعداد درخشان» از دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی شده و مقالات و سوابق اجرایی متعددی را در کارنامه خود دارا می باشند.

آغاز فعالیت ایشان در این مرکز، به شهریورماه سال جاری باز می گردد که طی حکمی از سوی وزیر وقت محترم صنعت، معدن و تجارت به سمت “سرپرست مرکز توسعه تجارت الکترونیکی” منصوب گردیدند.


درحکم انتصاب ایشان به سمت ریاست مرکز توسعه تجارت الکترونیکی آمده است:

جناب آقای علی رهبری

با توجه به سوابق و تجربیات ارزشمند جناب عالی، به موجب این حکم به سمت “رئیس مرکز توسعه تجارت الکترونیکی” منصوب می شوید.

انتظار دارد با بکارگیری خلاقیت و مساعی خود و بهره برداری بهینه از توانمندی های موجود و با تأکید بر جلب مشارکت کلیه همکاران، انجمن ها و تشکل های بخش خصوصی و همچنین استفاده از ابزارها و استانداردهای ملی و بین المللی نسبت به توسعه کاربردهای تجارت الکترونیکی در کشور و توسعه تبادلات ملی و بین المللی و ارائه پیشنهادات اثربخش، موجبات پیشرفت امور را فراهم نمایید.

توفیق روزافزون شما را از خداوند متعال مسألت می نمایم.

رضا رحمانی

یک دیدگاه برای این مطلب ارسال شده است

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *