وزیر ارتباطات خبر داد:

پیامک قطع شدن یارانه جعلی است/ سرشماره و سایت کلاهبردار مسدود شد

تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۷

وزیر ارتباطات از پیگیری قضایی پیامک جعلی ارسال شده به برخی مشترکان تلفن همراه مبنی بر قطع شدن یارانه این افراد، خبر داد.

محمدجواد آذری جهرمی در توئیتر نوشت: اخیرا پیامکی از سوی کلاهبرداران به ۷۸ هزار نفر ارسال شده که با خبر جعلی قطع شدن یارانه، اطلاعات آنها را به سرقت ببرند.

وی توضیح داد: وزارت ارتباطات و پلیس فتا سریعا متوجه این کلاهبرداری شدند و با بستن سرشماره و سایت کلاهبردار، اطلاع رسانی های لازم پیامکی را انجام دادند.


آذری جهرمی گفت: جزای قانونی در انتظار متخلفان است.

به تازگی پیامکی مبنی بر اینکه «یارانه شما قطع شده است و برای فعال سازی به لینک yaranehe.com مراجعه کنید» به برخی مشترکان تلفن همراه ارسال شده است.

در این باره با پیگیری های پلیس فتا و وزارت ارتباطات، سرشماره و سایت کلاهبرداری مسدود شده و پیامکی با این عنوان که «هموطن گرامی، پیامک ارسالی از شماره ۳۰۰۰۴۷۴۷۴۷۶۰۲۴ با عنوان قطع یارانه شما جعلی و به قصد سرقت اطلاعات کارت بانکی شما بوده است، در صورت ورود به سایت سریعا نسبت به تغییر رمزهای کارت خود اقدام کنید» به مشترکان تلفن همراه ارسال شده است.

وزیر ارتباطات تأکید کرد: بهتر است هر چه سریعتر فرآیندهای مرتبط با یارانه در دولت همراه قرار بگیرد تا شاهد این گونه کلاهبرداری ها نباشیم.

 

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *