وزیر ارتباطات مرکز شتاب دهنده کسب و کارهای فناورانه را افتتاح کرد

تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۷

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات که همزمان با جشن های پیروزی انقلاب در مشهد حضور دارد مرکز شتاب دهنده کسب وکارهای فناورانه را افتتاح‌ کرد.
محمدجواد آذری جهرمی، مرکز شتاب دهنده کسب و کارهای فناورانه، تحت عنوان «گرین تک» را افتتاح کرد.
در جریان این بازدید تفاهم نامه‌ای میان «سازمان فناوری اطلاعات» وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برای توسعه حمایت‌ها از کسب وکارهای نوپا و شتاب‌دهنده های کسب و کارهای فناورانه به امضا رسید.

ناظمی: امضای تفاهم نامه با معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با هدف شتاب دهی به کسب و کارها است


امیر ناظمی معاون وزیر و رییس سازمان فناوری اطلاعات در گفت و گو با خبرنگار ما درباره امضای این تفاهم نامه گفت: مرکزی که امروز در اداره پست افتتاح شد چند بخش دارد که هفت شتاب دهنده می توانند در آن مستقر شوند.
وی افزود: هر هفت شتاب دهنده توسط بخش خصوصی اداره می‌شوند و قرار نیست که دولت مدیریت آنها را بر عهده بگیرد.
ناظمی تصریح کرد: قبل از استقرار این شتاب دهنده ها باید درخواست برای ما ارسال شود تا در کمیته‌ای این درخواست مورد تایید قرار گیرد.
رییس سازمان فناوری اطلاعات افزود: ما تسهیلاتی در نظر گرفته ایم که شامل مجموعه‌ای از امکانات وزارت ارتباطات و سایر نهادها است که در اختیار این شتاب دهنده ها قرار می گیرد و یکی از این نهادها، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری است.
وی افزود: با این معاونت توافق شد اگر شتاب دهنده ای انتخاب شد بخشی از هزینه‌های آنها از قبیل تجهیز را معاونت علمی و فناوری تقبل کند.

منبع: مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات،

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *