۱۴۶ بازی برای رقابت در هشتمین جشنواره بازی‌های ویدیویی ایران ثبت‌نام کردند

تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۷

۱۴۶ بازی برای رقابت در هشتمین جشنواره بازی‌های ویدیویی ایران ثبت‌نام کردند.

براساس اعلام دبیرخانه هشتمین جشنواره بازی‌های ویدیویی ایران، پس از دو بار تمدید مهلت ثبت‌نام، در نهایت ۱۴۶ بازی برای رقابت در این جشنواره ثبت‌نام کردند.

براساس این گزارش از میان ۱۴۶ بازی رسیده، ۱۱۱ بازی شمال بازی‌های جدید منتشر شده در سال جاری می‌شوند که برای بردن جوایز جشنواره در بخش اصلی، به ویژه جایزه صد میلیونی بهترین بازی سال، با هم به رقابت می‌پردازند.


در بخش موردانتظارترین بازی که امسال به جشنواره اضافه شده است نیز ۲۷ بازی شرکت کرده‌اند. در این بخش مردم با تماشای تریلر بازی‌هایی که قرار است در آینده عرضه شوند، جذاب‌ترین و موردانتظارترین پروژه را انتخاب می‌کنند.

بهترین به‌روزرسانی نیز، دیگر جایزه‌ای است که در این دوره برای نخستین بار به جشنواره افزوده شده است. در این بخش بازی‌هایی که در گذشته منتشر شده و اخیرا یک به روزرسانی بزرگ داشته‌اند امکان رقابت خواهند داشت. ۸ بازی نیز برای حضور در این بخش ثبت‌نام کرده‌اند.

از مجموع این ۱۴۶ بازی، ۱۲۴ بازی روی سیستم عامل اندروید، ۳ بازی روی سیستم عامل iOS و ۱۹ بازی ویژه رایانه‌های شخصی است.

از نظر تعدد نیز حدود نیمی از آثار یعنی ۷۴ اثر از استان تهران ارسال شده است. ژانر تفننی نیز با ۳۳ بازی، بیشترین ارسالی را داشته است.

برای اطلاعات بیشتر درباره هشتمین جشنواره بازی‌های ویدیویی ایران می‌توانید به سایت این رویداد به نشانی irangamefestival.ir مراجعه کنید.

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *