در کنفرانس حکمرانی و سیاست گذاری عمومی؛

چالش‌های تنظیم‌گری رسانه‌های اینترنتی در ایران بررسی می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۷

چالش‌های تنظیم‌گری رسانه‌های صوتی تصویری اینترنتی در ایران در دومین روز از کنفرانس حکمرانی وسیاستگذاری عمومی به بحث و تبادل نظر گذاشته می شود.

دومین کنفرانس حکمرانی و سیاستگذاری عمومی امروز شنبه ۱۳ بهمن ماه توسط اندیشکده مطالعات حاکمیت و سیاست‏گذاری دانشگاه صنعتی شریف با شعار سیاستگذاری باز و تعامل و با محوریت تعامل حاکمیت، مردم و نخبگان، در مرکز همایش های صدا وسیما آغاز به کار کرد.

در این کنفرانس ۲ روزه که تا فردا ادامه خواهد داشت موضوعات مربوط به کنفرانس حکمرانی و سیاستگذاری عمومی در حوزه های مختلف در پنل های تخصصی به بحث گذاشته می شود.


در این راستا نشست «از همگرایی رسانه‌ای تا همگرایی نهادی؛ چالش‌های تنظیم‌گری رسانه‌های صوتی- تصویری اینترنتی در ایران»، در دومین روز این کنفرانس فردا یکشنبه ۱۴بهمن ماه جاری برگزار می شود.

در این نشست که صبح فردا یکشنبه ساعت ۸.۳۰ آغاز می شود، سید محمدصادق امامیان مدیر اندیشکده مطالعات حاکمیت و سیاست‏گذاری دانشگاه صنعتی شریف، حسین فلاح جوشقانی معاون وزیر ارتباطات و رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی و امیر خوراکیان معاون مرکز ملی فضای مجازی به بحث و تبادل نظر درخصوص تنظیم گری رسانه های اینترنتی خواهند پرداخت.

منبع: مهر

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *