ایبار؛ سامانه هوشمند حمل بار

تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۷

ایبار یک سامانه باربری هوشمند است که در بستر اینترنت به صاحبان بار این امکان را می‌دهد تا با قیمت مناسب و امنیت بالا بار خود را بدست رانندگانی با خودروهای مناسب که برای فرآیند حمل بار اعلام آمادگی می‌کنند، بسپارند.

صاحبان بار می‌توانند با استفاده از وبسایت ایبار پس از ثبت نام، سفارش خود را ثبت کنند تا رانندگان با خودروهای مناسب، آنها را انتخاب و برای حملشان اقدام کنند.

در بخش ثبت سفارش این وبسایت و اپلیکیشن باربری دو امکان برای کاربران در نظر گرفته شده است:


۱) ثبت سفارش سریع: در این بخش کاربران با تعیین وزن، جنس و انتخاب شهر مبدا و مقصد می توانند به سفارش خدمات حمل بار بپردازند.

۲) ثبت سفارش بار عمده: در این بخش کاربران می توانند مشخصات بار خود را در یک جمله شرح دهند. برای مثال: ۲۵۰ تن گندم از یزد به تهران.

مزایای استفاده از خدمات ایبار برای کاربران عبارتند از: کاهش هزینه، تسهیل ارتباط با ناوگان، صدور بارنامه قانونی به صورت آنی و تضمین قیمت مناسب و سلامت بار.

همچنین قیمت ارسال بار به شهرهای مختلف در جدولی در سامانه ایبار درج شده است.

ایبار ضمن صدور بارنامه قانونی امکان پیگیری لحظه‌ای سفارش از مبدأ تا مقصد را برای شما فراهم آورده و با استفاده از راننگان مجرب، آموزش دیده، قانونی و با کارت هوشمند قابل استعلام به شما اطمینان می‌دهد که بار شما در سلامت کامل به مقصد می‌رسد.

 

 

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *