اجرای سرمایه گذاری خطرپذیر صندوق نوآوری و شکوفایی از طریق نهادهای واسط فناوری

تاریخ انتشار: ۹ بهمن ۱۳۹۷

سرپرست معاونت سرمایه گذاری صندوق نوآوری و شکوفایی گفت: در حوزه سرمایه گذاری رویکرد صندوق، توسعه همه نهادهای واسط مثل صندوق های پژوهش و فناوری و صندوق های خطرپذیر بورسی است تا از پتانسیل آنها در حوزه سرمایه گذاری استفاده کنیم.

دکتر علی ناظمی سرپرست معاونت سرمایه گذاری صندوق نوآوری و شکوفایی در نشست خبری که صبح روز دوشنبه هشتم بهمن ۱۳۹۷ در محل صندوق نوآوری و شکوفایی برگزار شد، گفت: طبق قانون، صندوق نوآوری شکوفایی نمی تواند به صورت مستقیم روی استارتاپ ها سرمایه گذاری کند و حمایت صندوق از این شرکت ها از طریق سرمایه گذاری در صندوق های پژوهش و فناوری و صندوق های جسورانه بورسی صورت می گیرد.

ناظمی در ادامه اشاره کرد: بنابراین از طریق این دو نهاد واسط، استارتاپ ها، شرکت های خلاق و یا هر شرکتی که پتانسیل های مناسب در حوزه فناوری را دارد می تواند خدمات مورد نیاز خود را دریافت کنند.


سرپرست معاونت سرمایه گذاری صندوق نوآوری و شکوفایی در ادامه افزود: در همان راستا درصددیم در نهادهای واسط مثل صندوق های پژوهش و فناوری و صندوق های بورسی مشارکت و سرمایه گذاری کنیم و از آن طریق کل جامعه فناوری کشور امکان استفاده از سرمایه گذاری خطرپذیر صندوق نوآوری و شکوفایی را خواهند داشت.

منبع: روابط عمومی صندوق نوآوری و شکوفایی

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *