معرفی اپلیکیشن؛

خرید و فروش و رهن و اجاره ملک در تهران با ملکانا

تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۳۹۷

ملکانا نام یک وبسایت و اپلیکیشن است که در زمینه خرید و فروش و رهن و اجاره ملک در تهران فعالیت می کند.

در ملکانا ارائه خدمات متناسب با هر نوع سلیقه و بودجه صورت می‌پذیرد. بایگانی خرید و فروش آپارتمان تهران و یا رهن و اجاره انواع ملک با کاربری‌های مختلف به سرعت، سهولت و دقت صورت می‌پذیرد.

کاربران از پشتیبانی کارشناسان مجرب ملکی و مشاوره تیم وکلای حقوقی بهره‌مند می‌شوند. کارشناسان ملکانا در تمام مراحل خرید و فروش همراه کاربران بوده و در صورت نیاز به ارائه خدمات و پشتیبانی می پردازند.


انواع خدمات دیگر ملکانا نیز به مخاطبان و مشتریان قابل ارائه است بطوریکه امکان جستجوی املاک بر اساس فاکتورهای مشخص، آگهی‌های قیمت مناسب، برآورد قیمت کارشناسی، امکان مشاهده لیست املاک بر اساس منطقه و محله، امکان مشاهده تور مجازی و تصاویر املاک و بسیاری موارد دیگر به مشتریان عرضه می‌گردد.

از جمله مزایای خرید و فروش آپارتمان تهران از ملکانا این است که کاربران به بایگانی بسیار متنوعی از آپارتمان و املاک دسترسی دارند. از این رو علاوه بر بهره‌مندی و داشتن حق انتخاب برای خرید آپارتمان مناسب خود می‌توانند از تخفیف کمیسیون و شانس شرکت در قرعه‌کشی ملکانا برای خریداران املاک برخوردار شوند.

در صورتیکه به عنوان فروشنده تصمیم به فروش آپارتمان تهران خود دارید می توانید با ثبت نام در سایت مشخصات خود و ملک مورد نظر را ثبت نمائید.

در مرحله بعد کارشناسان ملکی با شما تماس گرفته و قرار بازدید از ملک جهت تهیه عکس و تصاویر را بعمل می‌آورند. این نکته را در نظر داشته باشید که در صورت عدم تمایل فروشنده این کار انجام نمی‌پذیرد ولیکن مشاهده تصاویر با کیفیت با نمای ۳۶۰ درجه از ملک شانس فروش آن در کوتاه‌ترین زمان را میسر می‌سازد. همچنین این مرحله از کار برای مالک رایگان بوده و هزینه‌ای دربر ندارد. در کنار این امکانات انواع دیگری از خدمات مانند مشاوره حقوقی، اخبار و اطلاعات بازار مسکن و بسیاری موارد دیگر از طریق وبلاگ ملکانا در معرض نمایش مخاطبان قرار دارد.

برای دانلود ملکانا از کافه بازار اینجا کلیک کنید

برای دانلود ملکانا از سیب اپ اینجا کلیک کنید

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *