استخراج ارزهای دیجیتال به زبان فارسی با اپلیکیشن پرسین ماینر (Persin Miner)

تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۷

شرکت فن آوری اطلاعات و داده پردازی پِِرسین برای اولین بار در دنیا اقدام به طراحی و پیاده سازی نرم افزار استخراج ارزهای دیجیتال به زبان فارسی نموده است.
این نرم افزار اولین نرم افزار استخراج ارزهای الکترونیک فارسی زبان، برای تمام هموطنان عزیز ایرانی و همچنین فارسی زبانان سراسر دنیا با نام پرسین ماینر  (Persin Miner) ” است که علاوه بر کلیه قابلیت های نرم افزارهای استخراج خارجی از قبیل نهایت دریافت ذخیره استخراج از توان سخت افزار، قابلیت هایی همچون چند منظوره بودن برای ارزهای متفاوت را نیز دار می باشد.
این نرم افزار در حال حاضر ارزهایی زیر را پوشش می دهد:
• EThhash ( Ethereum Classic, Ethereum , Expense, Ubiq )
• Equihash ( Zclassic, Zencash, Zcash, Bitcoin Gold )
• CryptoNote ( Monero, Electroneum )

این شرکت در تلاش است بتواند در آینده ای نزدیک این تعداد را در نسخ بعدی افزایش دهد.

ویژگیها و قابلیت های این نرم افزار عبارتند از: اولین نرم افزار استخراج به زبان فارسی در دنیا، بدون کارمزد استخراج و کاملا رایگان، امکان انتخاب استخر و کیف پول مقصد به صورت کاملا روان و راحت، دسترسی پایدار در محیطی امن، قابلیت پشتیبانی از چند الگوریتم EQUIHASH ، CRYPTO NOTE و ET HASH، دوزبانه بودن (فارسی و انگلیسی)، امنیت، کاربری آسان و برآورده ساختن نیازهای کاربران در سطوح مختلف، پوشش قراردادن اقشار زیادی از مردم با هر طیف سنی و هر سطح سوادی و دسترسی آسان.
این شرکت با توجه میزان بالای محبوبیت و همچنین عدم وجود نرم افزار استخراج به زبان فارسی و استفاده طیف گسترده مردم از ارزهای الکترونیک و عدم نیاز به تسلط به زبان انگلیسی برای فارسی زبانان سراسر دنیا این امکان را فراهم کرده است که تمامی اقشار علاقه مند به استخراج ارزهای الکترونیک بتوانند براحتی صرفا با داشتن تنها یک کامپیوتر و اینترنت بتوانند کسب درآمد کنند.
این شرکت با دقت به این نکته که مشتریان متفاوت با رده سنی و سطح سواد متفاوت، نیازها و درخواست های متفاوتی دارند، با طراحی بسیار ساده و حرفه ای سعی نموده است بتواند کمک هرچند کوچک اما بزرگ برای استخراج گران داشته باشد.
وب سایت: www.persin.net


یک دیدگاه برای این مطلب ارسال شده است

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *