معرفی وبسایت؛

فروش، ارسال و آموزش در زمینه کادو با گیفت آس

تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۷

گیفت آس یک فروشگاه اینترنتی است که در دوبخش فروشگاهی و آموزش فعالیت می کند.

در بخش فروشگاهی گیفت آس به کاربران کمک می کند تا مناسب ترین و خلاقانه ترین هدیه های دستساز را به ازای مناسبتهای مختلف، انتخاب و به عزیزانشان هدیه دهند. کارشناسان و تامین کنندگان گیفت آس سعی می کنند با ناب ترین ایده ها در زمینه هدیه و کادو لحظات را برای کاربران و کسانی که دوستشان دارند به یادماندنی تر کنند.

هدیه های این فروشگاه اینترنتی همگی اثر دست هنرمندان ایرانی می باشد و توسط خلاق ترین و ماهرترین تولید کنندگان خانگی تولید می گردد، به همین دلیل این هدیه ها مخصوص گیفت آس و فقط برای کاربران گیفت آس قابل دسترسی است.


تامین کنندگان گیفت آس سعی می کنند نهایت ذوق و ابتکار خود را برای طراحی و بسته بندی محصولات بکار گیرند تا کاربران با خیالی آسوده ارسال بسته ها را مستقیما برای افرادی که مد نظرشان است به گیفت آس بسپارند.

محصولات گیفت آس در قالب گروه های شوکوگیفت، اکسسوری و زیورآلات،صنایع دستی و تزئینی، سرگرمی و هیجان، هدایای مناسبتی، شیرینی گیفت، گیفت گل، گیفت جشن،هنری، سفارش ویژه و دلنوشته دسته بندی شده اند.

کاربران گیفت آس می توانند با خرید بالای ۱۰۰ هزار تومان ار امکان ارسال رایگان بهره مند شوند.

در بخش دپارتمان آموزش با توجه به حجم درخواستهای کاربران برای یادگیری هنرهای زیبا و منحصربفرد با بهره گیری از خبره ترین و باتجربه ترین مربیان و مدرسان در حوزه هنر، زندگی کاربران را به زیباترین و جذابترین چالش یعنی یادگیری هنر تجهیز کنیم .
با این آموزشها کاربران می توانند خالق هدیه های خود باشند و حتی از درآمد دست سازه ها و آثار هنری شان براحتی از نظر مالی مستقل شوند. نفرات مورد تایید مربیان و مدیریت می توانند به عنوان تامین کننده با گیفت آس همکاری نمایند.

 

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *