رویداد سامیکس ۱ بهمن ۹۷ در شیراز برگزار می شود

تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۷

رویداد سامیکس دوشنبه ۱ بهمن ۹۷ در شیراز برگزار می شود.
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان فارس گفت: رویداد ملی سامیکس با هدف رشد ایده‌ها، شناسایی و پرورش استارت آپ‌ها پیشرو، حمایت از کسب و کارهای منطقه ای و قدرت بخشیدن به آنها توسط شتاب دهنده کوانتوم یکم بهمن ماه در شیراز برگزار می شود.
مهرداد سهرابی مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان فارس با بیان اینکه استارتاپ‌های شیرازی در این رویداد به رقابت با یکدیگر می پردازند، گفت: این رویداد روندی مشابه رویداد اصفهان خواهد داشت که در ۱۵ مهرماه سال جاری برگزار شد.
سهرابی تشریح کرد: در تاریخ سوم بهمن ماه از میان استارتاپ‌هایی که در رویداد سامیکس تهران ثبت نام کرده اند، هشت استارت آپ منتخب به همراه برنده رویداد شیراز و اصفهان در مقابل بیش از ۷۰۰ نفر و در مرکز همایش‌های بین‌المللی دانشگاه شهید بهشتی به رقابت می پردازند.
وی افزود: از بین استارت آپ های ثبت نام کننده ۱۰ تیم برای ارائه در مقابل مربیان و داوران انتخاب می شوند و از هر تیم ارائه دهنده نیز سه نفر می توانند در رویداد شرکت کنند.
مدیرکل ICT استان فارس در پایان گفت: شرکت کنندگان رویداد فرصتی فوق العاده برای شبکه سازی با دیگر استارت آپ ها، داوران، مربیان و سرمایه گذاران خواهند داشت و می توانند با برترین های اکوسیستم استارت آپی ایران آشنا شوند.

 


درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *