سوپرمارکت اینترنتی ناربلا افتتاح شد

تاریخ انتشار: ۳ تیر ۱۳۹۱

وبنا – فروشگاه اینترنتی ناربلا در سال جدید ، پس از تغییر زیرساخت نرم افزاری خود نسخه جدیدی از فروشگاه اینترنتی ناربلا را رونمایی کرده است که در آن علاوه بر کالاهای لوازم خانگی قصد دارد کلیه نیازهای شهروندان را تامین نماید. در این راستا ، سوپرمارکت اینترنتی ناربلا بیش از ۴۸۰۰ کالا را در طبقه بندی های منظم رونمایی کرده است. خدمات فروشگاه اینترنتی ناربلا تا اطلاع ثانوی تنها برای کاربران تهرانی است، ولی به زودی سوپر مارکت اینترنتی ناربلا در شهرهای کیش ، اصفهان ، مشهد ، تبریز و شهر جدید پردیس افتتحا شده و به خدمات رسانی خواهد پرداخت.

در حال حاضر کلیه سفارشات بالای ۴۰ هزار تومان ارسال رایگان داشته و در صورتی که خرید شما کمتر از ۴۰ هزار تومان باشد و شما گزینه دریافت تا ۴۸ ساعت آینده را انتخاب نمایید ، هزینه ارسال رایگان خواهد بود اما در صورتی که میزان خرید شما کمتر از ۴۰ هزار تومان باشد و شما کالای خود را همان لحظه بخواهید ، هزینه پیک دریافت می گردد.

گروه شرکت‌های بین الملل ایده نوین نار با نام تجاری ناربلا برای ارایه‌ی خدمات کارآمد و موثر به مشتریان خود، هم‌اکنون بیش از ۶۰ نفر از مدیران و نیروی انسانی متخصص و کارساز را با میانگین تحصیلی فوق لیسانس در خود جای داده است. برای بازدید و خرید از این فروشگاه اینترنتی می توانید به سایت ناربلا مراجعه نمایید.

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *