مدیر پروژه یازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران در گفتگو با وبنا؛

اپلیکیشن جشنواره وب و موبایل ایران به زودی راه اندازی خواهد شد / مشارکت کنندگان در رأی گیری مردمی، کد تخفیف نت برگ دریافت می کنند

تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۷

یازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران یک مهر ۹۷ شروع به کار کرد.

مهلت ثبت نام وبسایت ها و اپلیکیشن ها که قرار بود ۱ آذر ۹۷ تمام شود با توجه به استقبال چشمگیر متقاضیان تا ۹ آذر تمدید شد و این جشنواره از ۱۱ آذر وارد مرحله اول داوری شد و صاحبان وبسایت ها و اپلیکیشن های ثبت نام شده شروع به رأی دهی کردند.

۸ دی ماه ۹۷ بود که رأی گیری مردمی نیز با همکاری روبیکا آغاز شد. امسال برای بهبود سنجش آرا مردمی این امکان به وجود آمد تا علاوه بر ثبت رأی، رأی دهندگان بتوانند به یک یا چند معیار در مورد آثار رأی دهند. این معیارها عبارت از پشتیبانی، کیفیت محصول یا محتوا و ارتباط با کاربران بود.


هما راد، مدیر پروژه یازدهمین دوره جشنواره وب و موبایل ایران در گفتگو با وبنا، ۲۳ بهمن ۹۷ را پایان مهلت رأی گیری مردمی اعلام کرد و گفت: «داوری مرحله اول اواخر دی ماه تمام می شود و مرحله دوم داوری از هفته اول بهمن ۹۷ توسط شورای داوری آغاز خواهد شد. از هفته دوم بهمن ۹۷ مرحله سوم داوری با اعلام کاندیدها شروع خواهد شد. در نهایت اسامی برندگان یازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران در مراسم اختتامیه که ۲۵ و ۲۶ بهمن ۹۷ برگزار می شود، اعلام خواهد شد.»

راد ادامه داد: « امسال برای تضمین صحت آرا زیرساخت رأی گیری مردمی تغییر کرد و این امکان به وجود آمد که رأی دهندگان بتوانند علاوه بر ثبت رأی به چند معیار نظیر پشتیبانی، کیفیت محصول و محتوا و ارتباط با کاربران نیز رأی دهند.»

مدیر پروژه یازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران از همکاری با نت برگ و لحظه نگار خبر داد و گفت: « امسال با همکاری نت برگ به تمام افرادی که در رأی گیری مردمی شرکت می کنند به ازای ثبت هر رأی کد تخفیف برای خرید از نت برگ اهدا خواهد شد. همچنین با کمک لحظه نگار این امکان برای ایرانیان خارج از کشور به وجود آمد تا بتوانند با تهیه بلیط به صورت زنده تمام بخش های اختتامیه، شامل سخنرانی ها، کارگاه ها و اهدای جوایز را تماشا کنند.»

هما راد از راه اندازی اپلیکیشن جشنواره وب و موبایل ایران خبر داد و گفت: « با کمک ایوند در حال راه اندازی اپلیکیشن جشنواره وب و موبایل ایران هستیم. افرادی که در اختتامیه جشنواره شرکت می کنند می توانند با نصب این اپلیکیشن از قبل از اختتامیه با هم آشنا شوند و صحبت کنند. اخبار جشنواره نیز مثل مهلت ثبت نام برایشان نوتیفیکیشن می شود.»

او در پایان گفت: «امسال سعی شده اختتامیه متفاوت باشد و به زودی لیست سخنرانان اعلام خواهد شد.»

 

 

 

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *