پنجمین جشنواره فناوری اطلاعات دانشگاه شریف برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۷

پنجمین جشنواره فناوری اطلاعات کشور (ITWeekend ۵) توسط مرکز نوآوری دانشگاه شریف در تاریخ چهارم بهمن ماه امسال برگزار می‌شود.

این جشنواره توسط مرکز نوآوری فناوری اطلاعات و ارتباطات دانشگاه صنعتی شریف و با حمایت وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، مرکز تحقیقات مخابرات ایران و سازمان نظام صنفی رایانه ای برگزار با هدف نگاه تخصصی به مسائل روز دنیای فناوری اطلاعات،انتقال تجربه بزرگان و ایجاد انگیزه برای تولید کسب وکارهای نوین و خلاقانه در حوزه برگزار می شود.

پنجمین جشنواره فناوری اطلاعات دانشگاه صنعتی شریف (IT Weekend ۵) چهارم بهمن ماه در محل باشگاه کسب وکار دانش بنیان دانشگاه صنعتی شریف برگزار می شود و ثبت نام برای حضور در آن از امروز با مراجعه به سایت http://itweekend.ir آغاز شده است.


در این رویداد افراد سرشناس در حوزه فناوری اطلاعات تجربیات و داستان های موفقیت و شکست های خود را در غالب سخنرانی های کوتاه برای مخاطبان مطرح می‌کنند. سخنرانی ها به سبک کنفرانس های TEDx انجام شده و پس از اتمام رویداد در قالب کلیپ های تدوین شده در سایت رسمی رویداد، سرویس های اشتراک ویدئو و شبکه های مجازی به اشتراک گذاشته می شوند.

در حاشیه این جشنواره، پنل های تخصصی، پنل های چالشی و کارگاه آموزشی نیز برگزار می شود.

منبع: مهر

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *