معرفی وبسایت؛

فارسیز؛ سامانه ترجمه آنلاین همراه با برآورد هزینه

تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۷

فارسیز در زمینه ترجمه آنلاین فعالیت می کند.

سامانه ترجمه آنلاین فارسیز با بهره‌گیری از مترجمین متخصص و مجرب در رشته‎های تخصصی مختلف از سراسر کشور و با بکارگیری روش‌های نوین کنترل کیفیت در سطوح مختلف اعم از برگزاری آزمون ورودی تخصصی برای استخدام مترجمین، تعیین سطح مترجمین به منظور ارائه با کیفیت و تخصصی ترجمه و ارزیابی متون ترجمه شده قبل از تحویل به مشتری، می‎تواند با اطمینان کیفیت تمامی متون ترجمه شده را تضمین نماید.

تمامی مراحل ترجمه در فارسیز از مرحله ثبت سفارش تا قیمت گذاری ترجمه، پرداخت هزینه، تحویل فایل ترجمه شده به مشتری و پشتیبانی ۲۴ ساعته، همه به صورت آنلاین انجام می‎شود. فارسیز با توجه به بودجه و نیازهای مختلف مشتریان، کیفیت‌های مختلف ترجمه (برنزی، نقره‌ای و طلایی) با سرعت‌های مختلف (عادی، فوری و نیمه فوری) را به مشتریان خود ارائه می دهد.


سامانه فارسیز علاوه بر ارائه خدمات با کیفیت و تضمین شده به مشتریان در سریعترین زمان، برای تعداد قابل توجهی از مترجمین در سراسر کشور زمینه اشتغال را فراهم آورده است. با توجه به اینکه تمامی مراحل کار هم برای مشتری و هم برای مترجم به صورت کاملا آنلاین انجام می‌شود، مترجمین می‎توانند بدون نیاز به مراجعه حضوری و به صورت پاره وقت و دورکاری با فارسیز همکاری کنند.

کاربران می توانند در قسمت برآورد هزینه سایت فارسیز با انتخاب زبان، زمینه تخصصی و تعداد کلمه از هزینه تقریبی ترجمه متن مورد نظر خود با خبر شوند.

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *