هادیان در دیدار اعضای انجمن تخصصی کودک و رسانه:

جشنواره کودکآنلاین با حضور انجمن ها و بخش خصوصی قوام می گیرد

تاریخ انتشار: ۶ دی ۱۳۹۷

دبیر جشنواره کودکآنلاین در دیدار اعضای انجمن تخصصی کودک و رسانه، نتیجه برگزاری جشنواره ای مانند کودکآنلاین را با حضور و همکاری انجمن ها، تشکل های غیر دولتی و بخش خصوصی را رضایت بخش عنوان کرد.
سید جمال هادیان طبایی زواره دبیر جشنواره کودکآنلاین در نشستی با اعضای انجمن تخصصی کودک و رسانه، با اشاره برگزاری جشنواره کودکآنلاین، گفت: رویداد هایی مانند این جشنواره نمی تواند در حوزه دولت به صورت آزادانه برگزار شود و تاثیرگذار باشد.

وی افزود: زمانی که انجمن ها و تشکل های غیر دولتی و بخش خصوصی وارد کار می شود این رویدادها قوام پیدا می کند و نتیجه رضایت بخشی به دست می آید.

هادیان با اشاره به اینکه امکان عقیم ماندن این رویدادها با تعویض مدیران دولتی در دولت ها وجود دارد، گفت: اگر به جای دغدغه نهادها افراد دغدغه مند باشند کار عقیم نمی ماند و حرکت ادامه می یابد.


وی با تاکید به اینکه جشنواره کودکآنلاین یک جشنواره خلاق است، افزود: این جشنواره در حقیقت یک ایده نو در ایران و کشورهای منطقه است.

رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به همکاری نهاد ها و وزارتخانه های مختلف برای برگزاری این جشنواره، گفت: جشنواره کودکآنلاین از حمایت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، آموزش و پرورش، وزارت ورزش و جوانان و بسیاری از انجمن ها و تشکل های غیر دولتی نیز برخوردار است.

وی با تاکید به اینکه مسیر تولید محتوای کودکان و نوجوانان، مسیر سختی است، افزود: امیدوارم شما تولید کنندگان محتوای کودکان به نمایندگی از جشنواره تشویق و ترغیب کننده صاحبان ایده و هنرمندان برای پیوستن آنها به این رویداد باشید.

هادیان تصریح کرد: این جشنواره برای وزارت ارتباطات یا نهاد دولتی خاصی نیست و متعلق به همه کسانی است که برای حضور کودکان در فضای مجازی دغدغه و نگرانی دارند.

منبع: مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات،

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *