تقدیر عضو کمیسیون فرهنگی مجلس از وزیر ارتباطات:

«کودکآنلاین» برای تولید محتوای خلاق، ارزنده و فرهنگی در فضای مجازی تاثیرگذار است

تاریخ انتشار: ۴ دی ۱۳۹۷

طیبه سیاوشی عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی برگزاری جشنواره کودکآنلاین را در جهت افزایش تولید محتوای خلاق، ارزنده و فرهنگی در فضای مجازی کشور بسیار مفید و تاثیرگذار عنوان کرد.
طیبه سیاوشی نماینده مجلس شورای اسلامی با ارسال نامه ای خطاب به آذری جهرمی، از اقدام وزارت ارتباطات در برگزاری جشنواره کودکآنلاین تقدیر کرد.

وی در این نامه با اشاره به تصویب لایحه حمایت از کودکان و نوجوانان در شهریور سال جاری در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد که برخی از مفاد این لایحه بر محتوا و تصاویر مطلوب و اخلاق محور تاکید دارد.

سیاوشی در ادامه این نامه با اشاره به اقدام وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در برگزاری جشنواره ای با عنوان «کودکآنلاین»، تاکید کرد: این جشنواره با هدف تولید محتوا در عرصه فیلم کوتاه و سریال های اینترنتی با رویکرد حمایت و جلب ایده های نو برگزار می شود که این امر می تواند در جهت افزایش تولید محتوای خلاق، ارزنده و فرهنگی در فضای مجازی کشور بسیار مفید و تاثیرگذار باشد.


وی در این نامه به رونمایی از نظام نامه تولید محتوای کودک و نوجوان در مهرماه سال جاری توسط وزیر ارتباطات اشاره کرد و افزود: این جشنواره را می توان یکی از اقدامات اجرایی و ارزنده و مفید در راستای این لایحه عنوان کرد.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در ادامه این نامه با اشاره به اهمیت نقش این جشنواره در ترویج فهم مشترک برای لایحه حمایت از کودکان و نوجوانان، تصریح کرد: این جشنواره می تواند از طریق نفوذ بالای رسانه ای خدمت بزرگی به افزایش سلامت روانی و اجتماعی داشته باشد.

وی در پایان از آذری جهرمی به دلیل دقت نظر و حساسیت نسبت به مسوولیت های فرهنگی و اجتماعی و برداشتن گام رو به جلو در این زمینه تشکر کرده است.

منبع: مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات،

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *