مدیر اجرایی نکست آکادمی در گفتگو با وبنا؛

استقبال از آغاز فعالیت نکست بسیار خوب بود / پیش ثبت نام دوره های جدید آغاز شده است

تاریخ انتشار: ۲ دی ۱۳۹۷

نکست آکادمی به عنوان اولین مجموعه آموزشی تخصصی در حوزه های دیجیتال و استارتاپ با هدف انتقال دانش جدید و پرورش مهارت های فردی متخصصان دیجیتال و نیروی انسانی اکوسیستم استارتاپ در تابستان ۹۷ تأسیس شد. نکست هدف اصلی خود را انتقال آموزش از فضای نظری به فضای واقعی کسب و کار اعلام کرده بود.

بعد از گذشت چند ماه از فعالیت این آکادمی سراغ علی سالک، مدیر اجرایی نکست آکادمی رفتیم تا از فعالیت های مجموعه تحت نظرش در این مدت با خبر شویم.

مدیر اجرایی نکست با بیان این که فعالیت این مجموعه از آبان ۹۷ با برگزاری دوره دیجیتال مارکتینگ مقدماتی و پیشرفته آغاز شد، گفت: «استقبال از آغاز فعالیت نکست بسیار خوب بود. با توجه به تجربه ای که در سال ۹۵ در برگزاری دوره های بازاریابی دیجیتال با همکاری برندهای برتر دیجیتال و آموزش کشور داشتیم این بار هم با تیمی منسجم و قوی و با بهره گیری از بخشی از مدرسانی که سابقا با آن ها همکاری داشتیم و بخشی دیگر با کمک مدرسان جدید و همکاری برندهای برتر حوزه دیجیتال و استارتاپ های خوب کشور دوره ها را آغاز کردیم. برای دوره مقدماتی تقاضا زیاد بود و دوره دیجیتال مارکتینگ مقدماتی در دو کلاس برگزار شد و یک دوره پیشرفته هم آغاز شد.»


علی سالک ادامه داد: « مجموعا ۸۰ نفر در دو دوره مقدماتی و یک دوره پیشرفته بازاریابی دیجیتال نکست شرکت کردند. دوره ها به میانه رسیده و در اوایل بهمن ماه سال جاری به اتمام می رسد. دوره های جدید دیجیتال مارکتینگ از نیمه بهمن ماه ۹۷ آغاز خواهد شد. پیش ثبت نام دوره های پیش رو در وب سایت نکست و همچنین سایت ایوند آغاز شده است. در ایوند اطلاعات کامل دوره ها نظیر محورهای دوره، مدرسین و قیمت دوره ها درج شده است. در نیمه دوم دی ماه ۹۷ سمینار معرفی دوره برگزار خواهد شد و علاقه مندان برای ثبت نام در آن سمینار نیز می توانند به سایت ایوند مراجعه نمایند.»

سالک با اشاره به همکاری با برندهای بزرگ در حوزه تبلیغات و دیجیتال به عنوان یک اتفاق خوب، گفت: «در حال حاضر پارتنرهای خوبی داریم که به می توان به مدرسه بازاریابی آو، اخبار رسمی، بادکوبه و پی جی تی اشاره نمود. همچنین قرار شد با همکاری برخی از پارتنرها نظیر دی ان ای یونیون پروژه ای در انتهای دوره برای شرکت کنندگان تعریف شود و مخاطبان نکست بر روی پروژه واقعی کار کنند و براساس نتایج آن و با تایید منتورهای منتخب، گواهی نهایی به مخاطبان اعطا شود. در انتهای دوره نیز بازدید از آژانس های تبلیغاتی و دیجیتال برگزار خواهد شد که می تواند منجر به شبکه سازی، استخدام شود  و به جنبه کاربردی دوره کمک کند. »

مدیر اجرایی نکست گفت: « بازخورد از دوره ها بسیار خوب است. هر هفته مدرسان مختلفی با موضوعات گوناگون در نکست حضور پیدا می کنند و این موضوع باعث ایجاد دید وسیع مخاطبان به حوزه دیجیتال می شود و تجربیات خوبی را برایشان رقم می زند تا در نهایت خودشان بتوانند مسیرهای جدید را کشف کرده و با خلاقیت و نوآوری اتفاقات جدیدی را در اکوسیستم دیجیتال مارکتینگ ایران ایجاد کنند.»

سالک در تشریح برنامه های آینده نکست گفت: « علاوه بر دیجیتال مارکتینگ به دنبال لانچ برنامه های خود در حوزه استارتاپ هم هستیم. برنامه هایی برای توسعه توانمندی های فردی و مدیریتی برای افراد تازه وارد به این حوزه داریم و برنامه بعدی نکست مربوط به افرادی است که مدت ها در این حوزه در حال فعالیت هستند. در یک استارتاپ و شرایط رو به رشدی که یک استارتاپ دارد افراد باید یاد بگیرند چطور خودشان را هماهنگ کرده و بتوانند توانمندی مدیریتی در شرکت های استارتاپی داشته باشند. برنامه بعدی نکست این است که در آینده نزدیک به کمک مدرسین دوره جامع، دوره های تخصصی دیجیتال مارکتینگ به عنوان مثال در حوزه های رسانه های اجتماعی، سئو، محتوا، تحیل داده و حوزه هایی که مورد استقبال است، برگزار کنیم.»

سالک گفت: « دوره دیجیتال مارکتینگ جامع نکست شامل دوره مقدماتی و پیشرفته ۲۰۰ ساعت است که ۹۰ ساعت آن مربوط به دوره مقدماتی بوده و ۱۱۰ ساعت آن به دوره پیشرفته اختصاص دارد. این دوره جامع در قالب دو مجموعه ۳ ماهه برگزار می شود و در مجموع ۶ ماه به طول می انجامد. به همه افراد توصیه می کنیم این دوره جامع را به طور کامل شرکت کنند تا بتوانند بهترین تجربه را با بهترین های حوزه دیجیتال مارکتینگ داشته باشند.»

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *