ساختمان یار؛ پلتفرم جامع مدیریت عرضه و تقاضا در صنعت ساختمان

تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۷

ساختمان یار نام اپلیکیشنی است که در زمینه ساخت و ساز ساختمان فعالیت می کند.

این اپلیکیشن در زمینه تهیه کلیه مصالح ساختمانی و همکاری با کلیه نیروهای متخصص این صنعت به کاربران خدمات می دهد.

هدف ساختمان یار برطرف کردن مشکل نبود ارتباط اهالی صنعت ساختمان با یکدیگر و نبودن اطلاعات طبقه‌بندی شده راجع‌ به محصولات ساختمانی و نیروی کار متخصص است.


خریداران و کارفرمایان می توانند با استفاده از «ساختمان یار» محصولات ساختمانی را با حداقل قیمت و بهترین کیفیت دریافت کنند و حق انتخاب زیادی داشته باشند. همچنین فروشندگان و متخصصان می توانند با استفاده از این پلتفرم فروش بیشتری داشته باشند.

کاربران می توانند هر لحظه با مراجعه به لیست قیمت درج شده در «ساختمان یار» از قیمتهای روز مصالح و دستمزدهایی که توسط فروشنده یا نیروی کار قرار داده مطلع شوند.

روش کار اپلیکیشن مصالح ساختمانی و نیروی کار به این ترتیب میباشد که هر سازنده ، مالک یا مدیر پروژه ای به مصالح و تجهیزات ساختمانی و یا پیمانکار یا نیروی ساختمانی نیاز پیدا کرد به راحتی درخواستی در اپلیکیشن خود که روی موبایل نصب نموده ثبت کرده و نام ، مشخصات ، تعداد ، زمان تحویل ، روش پرداخت خود را ثبت نموده و ارسال می کند و این درخواست به فروشندگان و یا نیروهای کاری که در حوزه مورد ارسال شده فعالیت می کنند ارسال شده و فروشندگان پیشنهاد قیمت خود را برای درخواست دهنده می فرستند و او از بین پیشنهادات دریافت کرده با توجه به قیمت ، کیفیت ، شرایط ، تولید کننده ، زمان ، روش پرداخت و بخصوص با توجه به امتیازات قبلی فروشنده و نظرات مطرح شده خریداران قبلی ، فروشنده مورد نظر را انتخاب و سوالات و ابهامات خود را از طریق چت اپلیکیشن مطرح نموده و جواب می گیرد و پس از انتخاب مشخصات کامل تماس فروشنده برای او ارسال و خرید را طبق توافقات صورت گرفته ، انجام می دهد .

از ویژگی های این اپلیکیشن می توان به امکان چت، کاربری راحت، رتبه بندی تامین کنندگان، لیست قیمت ها، وجود بخش پروژه ها برای ثبت پروژه ها توسط کاربران و بخش کالاها اشاره کرد.

همچنین برای افزایش آگاهی کاربران وبسایت ساختمان یار اقدام به انتشار مطالب آموزشی در زمینه صنعت ساختمان کرده است.

برای دانلود اپلیکیشن ساختمان یار از کافه بازار اینجا کلیک کنید

برای دانلود اپلیکیشن ساختمان یار از سیب اپ اینجا کلیک کنید

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *