آرزوهای یلدایی آذری جهرمی برای استارت آپ ها:

سایه انحصار، رانت و فیلترینگ از کسب و کارتان دور باد

تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۳۹۷

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به اهمیت شنیدن صحبت های کارآفرینان استارت آپی در آرزویی خطاب به آنها گفت: امیدوارم سایه انحصار از بازار شما به دور باشد و اقتصاد شما آفت رانتی بودن را پیدا نکند و سایه نامیمون شکایت فیلترینگ از کسب و کارهای نوپا دور شود.
محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با حضور در مراسم یلدای کارآفرینان استارت آپی در سالن همایش های برج میلاد از نمایشگاه برپا شده کسب و کارهای نوپای حوزه تکنولوژی که در حاشیه این مراسم برگزار شده بود بازدید کرد.
وی در این بازدید با اهالی این حوزه در مورد روش های رفع موانع و مشکلات آنها به گفت وگو پرداخت.
آذری جهرمی همچنین خطاب به خانواده کسب و کارهای نوپا حوزه فناوری گفت: امروز اینجا نیامده ام که برای شما صحبت کنم بلکه آمده ام که حرف های شما را بشنوم.
وزیر جوان دولت تدبیر و امید با بیان اینکه حرف هایی که اینجا شنیده ام بسیار مفید بود تصریح کرد: برای شما سه آرزو دارم. نخست آنکه سایه انحصار از بازار شما به دور باشد.
وی در ادامه آرزوهایش برای کسب و کارهای نوپا و جوانان متخصص ایرانی افزود: دوم اینکه امیدوارم اقتصاد شما آفت رانتی بودن را پیدا نکند.
عضو کابینه دولت دوازدهم با بیان اینکه در مورد آرزوی سومم باید برای آن تلاش کنم، اظهار کرد: در طول امسال با هماهنگی های صورت گرفته امیدوارم سایه نامیمون شکایت و فیلترینگ از شما کسب و کارهای نوپا برود.
در پایان با حضور وزیر ارتباطات به برگزیدگان کسب وکارهای نوپای حوزه فناوری تندیس یادبودی اهدا شد.
منبع: مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات،

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *