مدیر ارتباطات و اموربین الملل شهرداری کرمان؛

نمایشگاه ملی فناوری های نوین در روابط عمومی و ارتباطات ۱۲ تا ۱۴ دی ۹۷ در کرمان برگزار می شود

تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۳۹۷

نمایشگاه ملی فناوری های نوین در روابط عمومی و ارتباطات ۱۲ تا ۱۴ دیماه سالجاری در کرمان برگزار می گردد

مدیر ارتباطات و اموربین الملل شهرداری کرمان در گفتگو با وبنا گفت: عموما این گلایه مندی از بخش روابط عمومی در دستگاه های دولتی و نهادهای عمومی غیر دولتی نظیر شهرداری ها مطرح می شود که خدمات دستگاه های دولتی و نهاد های عمومی آنچنان که شاید و باید به اطلاع مردم و مخاطبین رسانده نمی شود از سوی دیگر مردم شریف کشورمان در جای جای کشورعزیزمان معتقدند که حرفها و انتقاداتشان به درستی به گوش مسئولان نمی رسد.

سیدرضامیرحسینی گفت : نارسایی و ناکارآمدی در حوزه اطلاع رسانی و روابط عمومی موضوعی نیست که بتوان آن را انکار کرد و حتی می توان گفت در بخش خصوصی نیز حوزه روابط عمومی آنچنان که شایسته و بایسته است عمل نمی کند ، چراکه ما با انتقاداتی مشابه در بخش غیر دولتی نیز مواجه هستیم و مردم عموما معتقدند که برای کالا ها و خدمات بومی اطلاع رسانی درستی صورت نمی پذیرد .


مدیرنخستین نمایشگاه فناوری های نوین در روابط عمومی افزود : بخشی از این ناکارآمدی در روابط عمومی معطوف به عدم استفاده از فناوری های نوین در این زمینه است . وی گفت : مبنای کار ما در عمده بخشها در سرتاسر کشور همچنان روشها و فنون سنتی در روابط عمومی و ارتباط با مخاطب است.

میرحسینی گفت با این دغدغه اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری کرمان با مشارکت شهرداری تهران ، مجمع شهرداران شهرداری های کلانشهرهای کشور و همچنین مجموعه بازار موبایل ایران ، نخستین نمایشگاه ملی فناوری های نوین در روابط عمومی را تعریف کردند تا فضایی برای ارایه این فناوری های نوین ارتباطی شکل بگیرد .

میرحسینی افزود نمایشگاه مذکور با مجوز رسمی کمیته محترم نمایشگاهی سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان کرمان در روزهای ۱۲ ، ۱۳ و ۱۴ دیماه سالجاری در شهر کرمان برگزار می شود و مجموعه ایی از شرکت های فعال و پیشرو در حوزه فناوری های نوین در روابط عمومی در این نمایشگاه حضور خواهند داشت.

میرحسینی گفت به پیشنهاد سرپرست محترم مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران به شکل ویژه از استارتاپ های تعریف شده در این حوزه جهت حضور در نمایشگاه دعوت شده تا ایده های استارتاپی خود را برای عرضه ارایه نمایند و به همین جهت مکاتباتی با پارک های علم وفناوری کرمان و سایر استانها صورت گرفته تا مراتب به اطلاع شرکت های استارتاپی تحت پوشش این پارکها رسانده شود.

 

 

یک دیدگاه برای این مطلب ارسال شده است

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *