عضو هیات مدیره سازمان نظام صنفی رایانه ای استان تهران در گفتگو با وبنا:

انتخابات کمیسیون تجارت الکترونیک برای تعیین اعضاست نه رئیس / هدف نزدیکی بیشتر اتحادیه کسب و کارهای مجازی و سازمان نظام صنفی رایانه ای است

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۷

در پی انتشار اسامی کاندید شده برای انتخابات کمیسیون تجارت الکترونیک سازمان نظام صنفی رایانه ای استان تهران و تکذیب این موضوع از جانب برخی از افراد که اسمشان در لیست وجود داشت، جعفر محمدی، عضو هیات مدیره سازمان نظام صنفی استان تهران در گفتگو با خبرنگار وبنا تصریح کرد که این انتخابات برای انتخاب رئیس نبوده و برای انتخاب اعضای این کمیسیون صورت می گیرد.

عضو هیات مدیره سازمان نظام صنفی رایانه استان تهران با رد تکذیب کاندیداتوری فعالان اکوسیستم کسب و کارهای مجازی برای انتخابات کمیسیون تجارت الکترونیک این سازمان، گفت: «کمیسیون های مختلفی در سازمان نظام صنفی رایانه ای وجود دارد و در زمان شکل گیری کمیسیون ها با متقاضایان زیادی برای عضویت در کمیسیون ها مواجه هستیم. سازمان نظام صنفی به جای گزینش یا انتصاب افراد برای عضویت در کمیسیون ها اقدام به برگزاری انتخابات برای شکل گیری کمیسیون های مختلف می کند.»

جعفر محمدی با اشاره به مسائل مطرح شده در مورد انتخابات امروز کمیسیون تجارت الکترونیک سازمان نظام صنفی رایانه ای تهران گفت: «این انتخابات برای تعیین اعضای کمیسیون انجام می شوند و موضوع انتخابات تعیین رئیس برای این کمیسیون نیست. بعد از انجام انتخابات و تعیین اعضای بیست نفره کمیسیون منظور، برای انتخاب رئیس کمیسیون نیز بین اعضا انتخابات برگزار می شود. افرادی که اسامی آن ها مطرح شده برای عضویت در کمیسیون اعلام آمادگی کرده اند و. اشتباه برداشت شده که این انتخابات مربوط به انتخاب رئیس کمیسیون است.»


محمدی در ادامه گفت: «هدف ما نزدیکی بیشتر اتحادیه کشوری کسب و کارهای مجازی و سازمان نظام صنفی رایانه ای است و به همین منظور پیشنهاد شد که عضو این کمیسیون شوند تا بتوانیم بخش خصوصی را به جای چالش های داخلی در کنار هم قرار دهیم و مسائل مربوط به اکوسیستم از جمله مسائل مربوط به دولت و بیمه را برطرف کنیم.»

مطالب مرتبط:

حواشی انتخابات کمیسیون تجارت الکترونیک سازمان نظام صنفی رایانه ای تهران

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *