دبیر شورای سیاست گذاری جذب امریه سربازی وزارت ارتباطات خبر داد:

مهلت ثبت نام سرباز امریه در وزارت ارتباطات تا پنج شنبه تمدید شد

تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۷

دبیر شورای سیاست گذاری جذب امریه وزارت ارتباطات از تمدید مهلت ثبت نام سرباز امریه ای تا ظهر پنجشنبه ۲۹ آذرماه با هدف ایجاد فرصت های برابر برای همه، خبر داد.
شاهین جعفرپور رییس مرکز نوسازی و تحول اداری وزارت ارتباطات درباره تخصیص سرباز امریه به وزارت ارتباطات با اشاره به اینکه مجوز این تخصیص در تیرماه سال جاری از ستاد کل نیروهای مسلح صادرشد، گفت: جلسات سیاستگذاری برای تعیین نوع و کیفیت جذب سربازان امریه با حضور وزیر ارتباطات برگزار شد.

دبیرکارگروه ارزیابی نیروهای امریه با بیان اینکه شاخص ها و مدل ارزیابی در کارگروه ارزیابی مورد بررسی قرار گرفت، افزود: بیش از ۲۰۰ نفر ساعت جلسه کارشناسی برای بررسی این موضوع برگزار شد.

جعفر پور با اشاره به اینکه در هفته گذشته فراخوان جذب سرباز امریه اعلام شد، تصریح کرد: برای ایجاد فرصت های برابر برای تمامی متقاضیان، سامانه امریه تا پنج شنبه ۲۹ آذرماه ساعت ۱۲ برای ثبت نام تمدید شد و این آخرین فرصت متقاضیان ثبت نام است و به لحاظ محدودیت زمان امکان تمدید ندارد.


وی افزود: سهمیه جذب وزارت ارتباطات برای اسفندماه در رشته های مختلف ۳۵ نفر است.

دبیر شورای سیاست گذاری جذب امریه وزارت ارتباطات، با اشاره به اینکه وزارت ارتباطات پرچمدار شفافیت است، تاکید کرد: بر اساس بخشنامه های ستاد کل نیروهای مسلح و مصوبات شورای سیاست گذاری جذب سرباز امریه، این فرایند باید عادلانه، دقیق و شفاف باشد.

وی افزود: باید فرایند جذب سرباز امریه طوری طراحی می شد که ضمن داشتن شاخصه های مشخص، قابل ارزیابی و فهم برای همه مخاطبین هم باشد.

بر اساس همین گزارش، در این مرحله از جذب نیروی سرباز امریه، با توجه به نیازمندی­های پرسنلی ستاد و دستگاه­های تابعه وزارت ارتباطات، نیروهایی با تحصیلات کارشناسی ارشد و دکترا در رشته ­های تحصیلی حقوق، اقتصاد، علوم اجتماعی، مخابرات، کامپیوتر، فناوری اطلاعات، امنیّت فضای سایبری، مهندسی برق و بیوانفورماتیک در سطح تهران و مراکز استان ها و بشکل بومی، جذب می شود.

برای دریافت اطلاعات بیشتر و ثبت نام در سامانه جذب امریه اینجا کلیک کنید

منبع: مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *