چهارمین دوره همایش آینده وب و موبایل ۲۹ و ۳۰ آذر ۹۷ در دانشگاه امیرکبیر برگزار می شود

تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۳۹۷

چهارمین دوره همایش آینده وب و موبایل در روزهای ۲۹ و ۳۰ آذر ماه در دانشگاه امیر کبیر برگزار می شود.

همایش آینده وب و موبایل، یک رویداد دو روزه است که در آن پیشتازان صنعت وب و موبایل از تکنولوژی‌های روز دنیا در این دو حوزه سخن می‌گویند. این همایش پنجره‌ای به چشم‌انداز آینده‌ی وب و موبایل در جهان، و همچنین راهنمایی برای تصمیم‌گیران، تصمیم‌سازان و متخصصان ایرانی است.
در رویداد امسال همانند سال های پیش، روندهای تازه جهانی که در آینده ی نزدیک در حوزه ی فناوری های وب و موبایل کشور می بایست به وقوع بپیوندد مورد بررسی و نقد قرار می گیرد. طبق روال هر سال، در این رویداد از کسانی که در حوزه های تخصصی خود علاوه بر دانش فنی، قدم های اجرایی و ملموسی برداشته اند دعوت شده، تا تجربیات خود را با مخاطبان به اشتراک بگذارند.
شرکت کنندگان در این همایش، ضمن آشنایی با فناوریهای آینده ساز وب و موبایل، شرکت در مباحث چالشی و ارتباط با بزرگان صنعت، می توانند موقعیتهای شغلی و هم تیمی های جدید برای کسب وکار خود بیابند.
این همایش برای مدیران ارشد سازمانها، صاحبان کسب وکارهای کوچک و متوسط، طراحان و توسعه دهندگان وب سایت و موبایل، دانشجویان و علاقه مندان، دارای نکات آموزشی و جذاب خواهد بود.
در چهارمین همایش آینده وب و موبایل موضوعاتی حول مدیریت و توسعه نرم‌افزار، بازاریابی دیجیتالی، هوش مصنوعی و اینترنت اشیا مطرح خواهد شد. همچنین در روز دوم همایش نیز کارگاه‌های آموزشی با هدف انتقال دقیق‌تر و تجربی برخی از محتوای رویداد تدارک دیده شده است که علاقمندان می‌توانند در صورت تمایل در یکی از این کارگاه‌ها که بصورت همزمان برگزار می‌شود شرکت نمایند.
برای بررسی بیشتر و حضور در چهارمین همایش آینده وب و موبایل ایران می توانید به وب سایت fowm.ir مراجعه نمایید.


درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *