وب سایت تخصصی QR-code آغاز به کار کرد

تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۰

وبنا – وب سایت تخصصی کد های پاسخ سریع (QR-Code) با هدف آشنا سازی کاربران با این فناوری و فراهم آوردن زمینه استفاده های علمی ، صنعتی ، اطلاع رسانی و … ، آغاز به کار کرد. از امکانات این وب سایت می توان به تولید آنلاین کد های پاسخ سریع بر اساس نوع محتوای مورد نظر ، خواندن آنلاین کدهای پاسخ سریع ، امکان دریافت نرم افزارهای بارکد خوان برای رایانه و تلفن همراه ، آموزش های مرتبط با کدهای پاسخ سریع و آشنایی با این بارکد ها و کاربرد های آنها ، اشاره کرد.

جهت مشاهده و استفاده از این وب سایت به آدرس www.qr-code.ir مراجعه نمایید.

یک دیدگاه برای این مطلب ارسال شده است

  1. سایت کیو آر کد (www.qr-code.ir) به عنوان اولین و تنها وب سایت تخصصی رمزینه پاسخ سریع یا QR-code در ایران، با هدف آشنایی کاربران و فراهم کردن زمینه استفاده های علمی، صنعتی، اطلاع رسانی و سایر کاربردهای فراوانی که این بارکد های کاربر پسند و دقیق ایجاد می کنند، در آبان ماه ۱۳۹۰تاسیس گردید.

    رپس (رمزینه پاسخ سریع) یا QR-Code یک رمزینه (بارکُد) ظرفیت بالای رمز دار دو بعدی با ساختار ماتریسی می باشد که به منظور رمز گشایی آسان محتویات آن با سرعت زیاد طراحی شده است. این رمزینه ها دارای ساختار مربعی شکل است، که اطلاعات در آن به صورت نقطه های مربعی کوچک مشکی که به آن ها واحد یا Module گفته می شود، بر اساس الگوی استاندارد (ISO/IEC 18004:2006) ایجاد و می‌تواند حاوی نشانی وب، ایمیل، شماره تلفن، قیمت و مشخصات یک کالا به صورت همزمان، یا هر نوع نوشته و داده‌ های دیگری باشد.

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *