دبیر جشنواره کودکآنلاین:

۲۷ آذرماه آخرین مهلت ثبت نام در جشنواره کودکآنلاین / اپراتورها بجای خام فروشی به تولید محتوا رو بیاورند

تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۷

دبیر جشنواره کودکآنلاین با اشاره به اینکه استقبال خوبی از جشنواره کودکآنلاین صورت گرفته است گفت: ۲۷ آذرماه آخرین مهلت ثبت نام در این جشنواره است.
سید جمال هادیان دبیر جشنواره کودآنلاین در جلسه شورای سیاستگذاری این جشنواره اظهار کرد: دبیرخانه جشنواره کودکآنلاین خارج از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با همراهی همراه اول تجهیز شده و آغاز به کار کرده است.
وی تصریح کرد: ۲۷ آذرماه آخرین مهلت ثبت نام در این جشنواره است و تاکنون استقبال خوبی از سوی ایده پردازان و فیلمسازان صورت گرفته است.

در ادامه علیرضا تابش مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی نیزدر این جلسه با اشاره به وظیفه بنیاد فارابی اظهار کرد: وظیفه ما حمایت از تولید محتوا در حوزه سینمای کودک و نوجوان است و هر سال در اصفهان جشنواره ای در این خصوص برگزار می شود.

وی با اشاره به برگزاری جشنواره کودکآنلاین خاطرنشان کرد: رویکرد وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در این جشنواره ایجاد نگاه تخصصی به شبکه های اجتماعی است که همین موضوع فرصت مناسبی برای گفتمان سازی محسوب می شود و به همین بهانه متخصصان حوزه رسانه می توانند دیدگاه شان را در این زمینه مطرح کنند.


مدیر عامل بنیاد سینمایی فارابی بیان کرد: برگزاری این جشنواره زمینه آموزش به والدین را فراهم می کند و موجب تقویت دیدگاه های انتقادی کودک در فضای مجازی می شود به طوری که کودکان هرموضوع مطرح شده ای را در فضای مجازی باور نمی کنند.

وی به اعضای این شورا توصیه کرد تا در هیات داوران افراد خلاق و با استعداد انتخاب شوند.

تابش با تشکر از همراه اول بابت مشارکت در جشنواره کودکآنلاین تصریح کرد: در حال حاضر اپراتورها در کشور بر سر خام فروشی اینترنت با هم رقابت می کنند و در چنین شرایطی همراه اول در حال تلاش برای تولید محتوا و عرضه محتوای بومی است، به نوبه خودم از همراه اول تشکر می کنم که به این حوزه ورود کرده است و امیدوارم در پخش و عرضه محتوای این جشنواره موفق عمل کنند.

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *