شارژربوک؛ اپلیکیشن مدیریت ساختمان

تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۳۹۷

شارژبوک نرم افزار مدیریت آنلاین ساختمان است که از سال ۱۳۹۲ شروع به فعالیت کرده و بر روی راه حل هایی برای رفع نیازهای مدیران ساختمان از روش های مدرن مطالعه میکند.

از مرداد۱۳۹۷ امکان استفاده از این سامانه بر روی پلتفرم های اندروید و ios  فراهم شده است .

از مهمترین امکانات شارژبوک امکان پرداخت آنلاین شارژ آپارتمان می باشد. شارژبوک یک درگاه اختصاصی منحصراٌ برای مدیریت ساختمان ایجاد می کند ، به این صورت که مبلغ پرداختی شارژ توسط همسایه ها به صورت مستقیم و بدون کارمزد ، وارد حساب مدیرساختمان شده و به صورت خودکار در حساب و کتاب ساختمان اعمال می گردد و پیامک برای ساکنین ارسال  می شود .


شفاف سازی و اطلاع رسانی از دیگر مزیت های شارژبوک است . مدیرساختمان گردش صندوق و ریزهزینه ها و همچنین اخبار ساختمان را از طریق اپلیکیشن شارژبوک به اطلاع ساکنین می رساند و اطمینان همسایه ها را از فعالیت خود جلب می کند.

پنل پیامکی که در اختیار مدیر ساختمان قرار میگیرد کاملا رایگان بوده و این امکان را می دهد که اخبار ساختمان ، رسیدهای پرداخت و  یادآوری های پرداخت شارژ از طریق پیامک به ساکنین اطلاع رسانی شود . تیم فنی شارژبوک به صورت ۲۴ ساعته از اطلاعات ساختمان ها بر روی سرورهای این شرکت محافظت و روزانه نسخه پشتیبان تهیه می کند

فرایند انتقال مدیریت به مدیر جدید در شارژبوک تنها با وارد کردن شماره موبایل مدیر جدید امکان پذیر است و دیگر نیازی به بررسی حساب سالهای گذشته و انتقال اسناد و مدارک نمی باشد .

 

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *