وزیر ارتباطات مطرح کرد:

برنامه تصویب سند همکاری مشترک در دومین اجلاس وزرای ارتباطات کشورهای عضو اکو / حمایت وزارت ارتباطات از حضور کسب وکارهای ایرانی در نمایشگاه باکوتل

تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۳۹۷

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از برگزاری دومین اجلاس وزرای ارتباطات کشورهای عضو اکو در باکو و تصویب سند همکاری مشترک در حوزه کشاورزی، آموزشی و سلامت خبر داد و درباره نمایشگاه باکوتل ۲۰۱۸ گفت: برای اولین بار وزارت ارتباطات به منظور توسعه بازار از کسب و کارهای ایرانی حمایت کرده تا در این نمایشگاه حضور پیدا کنند.
به گزارش وبنا به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، محمد جواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در بدو ورود به باکو درباره سفر دو روزه خود به کشور آذربایجان گفت: دومین اجلاس وزرای ارتباطات کشورهای عضو اکو فردا (سه شنبه) در باکو برگزار می شود که در این اجلاس قرار است یک سند همکاری مشترک بین کشورهای عضو اکو بعد از بحث و بررسی به تصویب برسد.
وی با بیان اینکه سند تنظیم شده در حوزه توسعه فناوری اطلاعات با سه محور کشاورزی، آموزش و سلامت است، افزود: جلسات مربوط به آنرا خواهیم داشت و روی این موضوع بحث و تبادل نظر خواهیم کرد.
آذری جهرمی با اشاره به برگزاری دیدارهای دوجانبه در این سفر اظهار کرد: در حاشیه این اجلاس، ملاقات های دو جانبه ای با وزرای ارتباطات روسیه، آذربایجان و سایر کشورهایی که در این سمینار حضور پیدا کرده اند، انجام می شود و مروری بر توسعه ارتباطات دو جانبه خواهیم داشت.
عضو کابینه دولت تدبیر و امید همچنین از برنامه بازدید از نمایشگاه باکوتل ۲۰۱۸ خبر داد و گفت: در نمایشگاه امسال باکوتل، برای اولین بار وزارت ارتباطات به منظور توسعه بازار از کسب و کارهای ایرانی حمایت کرده تا در این نمایشگاه حضور پیدا کنند.
وزیر ارتباطات درباره حضور کسب و کارهای نوپای ایرانی حاضر در نمایشگاه باکوتل توضیح داد: ۹ شرکت از کسب وکارهای موفق و فعال حوزه ICT کشور پاویون ایران را در این نمایشگاه تشکیل می دهند که امیدواریم با تعاملاتی که در این مدت دارند به توسعه بازار خود از ایران به بازار منطقه ای موفق باشند تا سهم بازار مناسبی در این شرایط از آن خود کنند.

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *