شروع داوری مرحله اول یازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران

تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۷

داوری مرحله اول یازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران امروز ساعت ۱۱ صبح آغاز شد.

در این مرحله تمامی افرادی که وبسایتی داشته باشند که مالکیت آن تایید شده و یا اپلیکیشن شرکت کرده در یازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران داشته باشند میتوانند به عنوان داوران مرحله اول به سایر آثار رای دهند.

امسال در جشنواره یازدهم برای اولین بار مرحله اول داوری اپلیکیشن ها نیز توسط مردم انجام خواهد شد.


توجه داشته باشید در صورتی که وبسایت تایید شده در جشنواره دارید تنها دسترسی به داوری وبسایت ها خواهید داشت و در صورتی که اپلیکیشن تایید شده داشته باشید تنها به داوری اپلیکیشن ها دسترسی خواهید داشت.

در صورتی که هم وبسایت و هم اپلیکیشن دارید به دلیل آزمایشی بودن داوری اپلیکیشن ها اولویت رای شما برای داوری وبسایت ها میباشد و تا زمانی که به تمامی وبسایت ها رای نداده باشید امکان رای دادن به اپلیکیشن ها را ندارید .

شیوه ی رای گیری به این صورت است که با ورود به داشبورد جشنواره میتوانید روی گزینه ی ورود به پنل داوری کلیک کنید و به صفحه داوری جشنواره وب و موبایل ایران دسترسی داشته باشید.

در این صفجه آثاری که به صورت تصادفی به شما نمایش داده میشود را مشاهده خواهید کرد و میتوانید به این آثار جهت کاندید شدن برای ورود به مرحله دوم رای بله یا خیر دهید.

همچنین میتوانید توسط جعبه ی پیشنهاد اثر برای گروه های ویٓژه وبسایت هایی که به نظر شما شایسته قرار گرفتن در گروه های ویژه هستند را به شورای داوری معرفی کنید. ( این قسمت اختیاری است )

در انتهای صفحه نیز جعبه ی دیگری را مشاهده خواهید کرد که توسط این جعبه در صورتی که فکر میکنید وبسایت مورد نظر شایستگی حضور در مرحله اول را ندارد ( برای مثال قرار گرفتن در گروه اشتباهی ، تناقض توضیحات با محتوای اصلی سایت ، تخلف از قوانین و … ) با ذکر دلایل مد نظر خود میتوانید پیشنهاد حذف این وبسایت از مرحله اول داوری را ثبت کنید.پیشنهاد حذف بدون ذکر دلایل معتبر نخواهد بود.

هر وبسایت بعد از دریافت ۱۰ پیشنهاد حذف برای بررسی مجدد به کمیته ثبت آثار ارجاع داده میشود. توجه داشته باشید که در این مراحل آرای مثبت وبسایت حذف نخواهد شد و در صورت تایید کمیته مجدد به فرایند داوری باز خواهد گشت.

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *