رئیس پارک فناوری تهران:

حمایت خیرین از تجاری سازی ایده های برتر استارت آپی

تاریخ انتشار: ۷ آذر ۱۳۹۷

رئیس پارک علم و فناوری دانشگاه تهران گفت: استارت آپ های برگزیده توسط خیرین مورد حمایت قرار می گیرند.

به گزارش وبنا به نقل از پارک علم و فناوری دانشگاه تهران دکتر عباس زارعی گفت: در استارت آپ ویکندی که در پارک علم و فناوری دانشگاه تهران به مدت سه روز برگزار شد، دانشگاههای کشور ۱۰۰ ایده ارائه کردند و ۱۰ ایده برای ارائه انتخاب شدند.

وی افزود: در نهایت ۳ ایده برتر برای حمایت انتخاب شدند که قرار است این تعداد به مراکز کسب و کار معرفی شوند.


زارعی خاطر نشان کرد: سال گذشته جوایز به صورت نقدی بود اما امسال هدایا به صورت حمایت از ایدهای دانشجویان در نظر گرفته شده است تا محصولات به صورت تجاری سازی در جامعه وارد شود.

رئیس پارک علم و فناوری دانشگاه تهران یادآور شد: ایده‌های ارائه شده به این جشنواره در رشته‌های علوم پایه به ویژه شیمی و فیزیک هستند.

زارعی گفت: ایده‌های ثبت شده در مرحله اول توسط داوران تخصصی و در مرحله دوم توسط داوران کسب و کار مورد ارزیابی قرار می‌گیرند و ایده‌پردازانی که وارد مرحله دوم می‌شوند به مدت سه روز از آموزش و مشاوره‌های لازم به‌منظور تیم‌سازی و تهیه طرح اولیه برای ارائه به داوران کسب و کار برخوردار می‌شوند.

حمایت خیرین از استارتاپ‌های دانشجویان در زمینه تجاری سازی محصول

ابراهیم جمیلی، رئیس بنیاد یک بنیاد حامی اظهار داشت: جشنواره اندیشمندان و دانشمندان جوان در محورهای زمین‌شناسی، زیست‌شناسی، میکروبیولوژی، فیزیک، شیمی، ریاضی، آمار و علوم کامپیوتر برای اندیشمندان و دانشمندان جوان برگزار می‌شود.

وی گفت: تیم‌های برتر در این استارت آپ ویکند به منظور تبدیل ایده به کسب و کار حمایت می‌شوند.

وی در خصوص حمایت خیرین از این دانشجویان گفت:حمایت خیرین از این استارت آپ ها در سال گذشته به صورت هدایا و نقدی صورت گرفت ولی امسال در دومین دوره حمایت ها به صورت تجاری سازی انجام می دهیم به طوری که طرح هایی که در قالب تجاری سازی هستند حمایت می شوند تا اینها تبدیل به شرکت های دانش بنیان شوند و بتوانند خودشان در زمینه اقتصادی موفق عمل کنند.

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *