واکنش ها به نامه 3 اپلیکیشن حمل و نقل هوشمند در اعتراض به انحصارطلبی اسنپ؛

انحصارگرایی بد است ولی اولویت با حل مشکل قانونی تاکسی های اینترنتی با شهرداری و وزارت کشور است

تاریخ انتشار: ۶ آذر ۱۳۹۷
قیمت تاکسی ‌های اینترنتی

نامه مشترک تپ سی، الوپیک و ماکسیم به وزرا در اعتراض به انحصارطلبی از سوی اسنپ در حالی منتشر شد که برخی فعالان و مسئولان حوزه کسب و کارهای اینترنتی زمان فعلی را مناسب این نامه نگاری و طرح این موضوع ندانستند.

رضا الفت نسب، سخنگوی اتحادیه کشوری کسب و کارهای مجازی در صفحه توییتر خود در این مورد نوشته است: «شخصا با هرگونه انحصار مخالفم و آن را به ضرر اکوسیستم می دانم اما در زمانی که کسب و کارهای حمل و نقل هوشمند دارای دشمنان مشترک فراوان هستند، خوب بود قبل از رسانه ای کردن نامه آن را در کمیسیون حل اختلاف اتحادیه مطرح و با حکمیت اتحادیه به یک نتیجه می رسیدند. #بلوغ_صنفی #دشمن_شاد »

شایان شلیله دبیر انجمن صنفی کسب و کارهای اینترنتی نیز در توییتی نوشته است: «در این فاصله زمانی که تاکسی های اینترنتی درگیر مشکل قانونی بین شهرداری و وزارت کشور هستند، اشتباه ترین کاری که تپسی و الوپیک دارن انجام میدن، مطرح کردن موضوع انحصارگری اسنپ هست. به نظر من نشان دهنده ضعف تیم های مشاوره ای ایشون هست و شاید بیشتر مشاورهاشون رسانه ای هستن یا کسب و کاری.»


شلیله در توئیت دیگری نوشته است: «وقتی یک بار حکم به نفع اسنپ صادر شده در این زمان شانتاژهای خبری و این دست کارها به نفع اکوسیستم نیست»

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *