کارت سهمیه سوخت به کارت بانکی متصل شد

تاریخ انتشار: ۶ آذر ۱۳۹۷

به منظور صرفه جویی در وقت و هزینه کارت سهمیه سوخت به کارت های بانکی متصل شد.در این اینفوگرافی در یک نگاه مشخص می شود که چگونه با کمترین هزینه و کمترین رفت و آمد می توان کارت سوخت را به کارت بانکی متصل کرد.
به گزارش وبنا به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، افرادی که کارت سوخت ماشین آنها مفقود شده باشد یا کسانی که بخواهند از یک کارت بانکی چند منظوره استفاده کنند از ۵ تا ۲۷ آذرماه فرصت دارند تا از طریق اینترنت این فرآیند را طی کنند.
افراد می توانند از دو روش مراجعه به سایت دولت الکترونیک به آدرس mob.gov.ir یا دانلود اپلیکیشن دولت همراه ازفروشگاه های اینترنتی ثبت نام کنند.

پس از انتخاب یکی از روش های عنوان شده، با ورود به سیستم در ابتدا باید با وارد کردن شماره تلفن همراه خود را وارد کنید سپس یک کد شناسایی از طریق پیامک OTP برای شما ارسال می شود بعد از آن کدملی و تاریخ تولد خود را وارد کنید و با تایید اطلاعات فردی خود، VIN یا بارکد مندرج شده روی کارت ماشین را وارد و کارت بانکی مورد نظر را انتخاب کنید و پس از تایید نهایی خدمات سهمیه سوخت به کارت بانکی شما افزوده می شود.

کسانی که این مراحل را طی کنند در صورت داشتن کارت سوخت این کارت باطل می شود.


بر اساس این گزارش استفاده از کارت بانکی بجای کارت سوخت فرآیندی رایگان است موجب صرفه جویی در وقت می شود، پرداخت هزینه سوخت را آسان می کند، افراد از سهمیه سوخت موجود در کارت آگاه می شوندو تجمیع خدمات در یک کارت سهولت پرداخت را به دنبال خواهد داشت.

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *