مهلت ثبت‌نام در «جایزه بازی‌های جدی 1397» به پایان رسید؛

اسامی داوران و منتورهای SeGaP2018 اعلام شد

تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۷

با توجه به پایان مهلت ارسال آثار به فرآیند اصلی «جایزه بازی‌های جدی ۱۳۹۷» و همچنین ثبت‌نام در «هکاتون بازی‌های جدی ۱۳۹۷»، مرحله ثبت‌نام در SeGaP2018 با ۳۶ بازی ارسال شده برای فرآیند اصلی و بیش از ۸۰ شرکت‌کننده در هکاتون به پایان رسید.

فرآیند اصلی «جایزه بازی‌های جدی ۱۳۹۷»:

در بخش فرآیند اصلی، پس از غربال بازی‌های ارسالی، داوران در سه بخش داوری تولید، داوری تجاری و داوری علمی به ارزیابی آثار می­پردازند. اسامی داوران فرآیند اصلی جایزه به شرح زیر است:


در بخش داوری تولید:

جناب آقای سید علی سیدف

جناب آقای هادی اسکندری

جناب آقای سجاد قلی‌زاده

در بخش داوری تجاری:

شرکت سرمایه‌گذاری و شتاب‌دهی تخصصی آواگیمز

سرکار خانم مهندس فریبا علیزاده

در بخش داوری علمی:

سرکار خانم دکتر مهناز استکی

جناب آقای دکتر یوسف خدابنده‌لو

جناب آقای طه رسولی

فینالیست‌های فرآیند اصلی در ابتدای هفته آینده معرفی شده و در روز جمعه مورخ ۹ آذرماه، هم‌زمان با برگزاری DGRC2018، در دانشگاه صداوسیما به رقابت نهایی خواهند پرداخت. به برنده فرآیند اصلی SeGaP2018، جایزه ۲۰ میلیون تومانی بازی‌های جدی تعلق می­گیرد. همچنین در این بخش موسسه نیماد به بازی منتخب در حوزه بهداشت و درمان، جایزه ۵ میلیون تومانی اختصاص خواهد داد.

«هکاتون بازی‌های جدی ۱۳۹۷»

در بخش هکاتون، تیم‌ها و افراد شرکت‌کننده از روز چهارشنبه ۳۰ آبان‌ماه در سالن رویدادهای صندوق نوآوری و شکوفایی به توسعه بازی جدی خود در حوزه بهداشت و درمان می­پردازند و این رقابت تا روز جمعه، ۲ آذرماه ادامه خواهد داشت. تیم‌ها در سه روز برگزاری این گیم­جم تحت نظارت منتورهای تولید و منتورهای علمی قرار می­گیرند. اسامی منتورهای هکاتون به شرح زیر است:

منتورهای تولید:

جناب آقای طه رسولی

جناب آقای وهاب احمدوند

جناب آقای محمد ایرجی

منتورهای علمی:

سرکار خانم دکتر منیره افضلی

جناب آقای دکتر هادی زرافشان

جناب آقای دکتر امیر هاشمی مشکینی

بازی­های تولید شده توسط داوران هر دو بخش ارزیابی شده و برنده جایزه ۱۰ میلیون تومانی موسسه نیماد برای «هکاتون بازی­های جدی ۱۳۹۷» در اختتامیه DGRC2018 معرفی خواهد شد.

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *