گردهمایی پردیس سامیت ۸ و ۹ آذر ۹۷ با حضور فعالان کارآفرینی و تولیدکنندگان در پارک فناوری پردیس برگزار می شود

تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۷

گردهم‌آیی بزرگ پردیس سامیت  ۸ و ۹ آذرماه با حضور علاقه‌مندان و فعالان حوزه کارآفرینی و برگزارکنندگان رویدادهای کارآفرینی سراسر ایران برگزار خواهد شد.

در فضای کارآفرینی کشور افراد زیادی در نقش‌های گوناگون مشغول به کار هستند.

در این میان عده‌ای برگزارکننده رویداد کارآفرینی و یا تسهیلگر رویداد هستند؛ عده‌ای منتور یا مربی کارآفرینی؛ افرادی نیز در شتاب‌دهنده‌ها و شرکت‌های سرمایه‌گذاری جسورانه فعالیت می‌کنند و هرکدام به نحوی به فضای کارآفرینی گره‌خورده‌اند.


با تمام حواشی موجود این افراد با چالش‌ها و سختی‌های کار خود به فضای کارآفرینی کشور کمک بسزایی می‌کنند.

پردیس سامیت مجالی برای گردهم‌آیی فعالان برگزاری رویداد در حوزه کارآفرینی است تا از چالش‌ها و مشکلات فعلی رویدادهای کارآفرینی بگویند و بشنوند.

به‌علاوه در این گرد هم‌آیی بخش‌های آموزشی مفیدی برای برگزارکنندگان رویداد در نظر گرفته شده تا با هم‌افزایی و ادغام تجربه‌ها از این پس رویدادهای با کیفیت‌تر همراه با منتور‌های واقعی‌تری را شاهد باشیم.

این رویداد به شبکه‌سازی فعالان استارتاپی سایر شهرها با بنیان‌گذاران رویدادهای کارآفرینی و سایر برگزارکنندگان رویداد در سراسر ایران نیز کمک خواهد کرد.

پردیس سامیت شامل بخش‌های متنوع و جذابی برای شرکت‌کنندگان خواهد بود.

سخنرانی در حوزه تبلیغات رویداد، کارگاه‌هایی برای آموزش اصول برگزاری رویداد و بررسی تجارب برگزارکنندگان خارج از کشور و پنل‌هایی حول محور جذب اسپانسر، نقش رسانه‌ها در رویداد، نقش رویدادها در اکوسیستم کارآفرینی و بررسی چالش‌های منتورینگ از بخش‌های این رویداد دو روزه خواهد بود. همچنین در پنلی به بررسی علت موفقیت رویدادهای پرمخاطب با حضور بنیان‌گذاران این رویدادها خواهیم پرداخت. در پردیس سامیت افراد با تجربه‌ای برای سخنرانی حضور خواهند یافت که می‌توانید در سایت رویداد به آدرس pardissummit.ir با آنها آشنا شوید.

در کنار همایش بخش‌های شبکه‌سازی و تعاملی با چاشنی سرگرمی و تفریحی در نظر گرفته شده است تا شرکت‌کنندگان در مدت اقامت خود در پارک از این فضا و حضور در کنار یکدیگر بیشترین بهره را در راستای شبکه‌سازی ببرند.

 

 

 

 

 

 

گردهم‌آیی بزرگ پردیس سامیت که نخستین رویداد با محوریت و موضوع رویدادهای کارآفرینی و استارتاپی است در پارک فناوری پردیس برگزار خواهد شد و میزبان ۱۲۰ نفر از افراد این حوزه از سراسر ایران خواهد بود.

 

این رویداد ۸ و ۹ آذرماه به همراه یک شب اقامت در پارک پردیس برگزار می‌شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر و تهیه بلیت می‌توانند به سایت پردیس سامیت مراجعه کنند.

 

برای آگاهی از جزئیات و اطلاعیه‌های بعدی می‌توانید شبکه‌های اجتماعی ما را دنبال کنید.

 

 

 

 

#pardissummit

 

 

 

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *