اولین همایش بین المللی نقش فناوری اطلاعات در تحقق افق ۱۴۰۴ ایران برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۷

«اولین همایش بین المللی نقش فناوری اطلاعات در تحقق افق ۱۴۰۴ ایران» تحت نظارت دفتر ریاست جمهوری، با حمایت سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران در آبان ماه ۱۳۹۷ برگزار خواهد شد.
به گزارش وبنا به نقل از روابط عمومی سازمان نظام صنفی رایانه ای استان تهران، این همایش برای اولین بار و با هدف اصلی بررسی پدیده های نو و آینده پژوهی فناورانه، تبیین رویکردهای مواجه و بهره برداری از فرصت ها، در روزهای ۲۸ و ۲۹ آبان ماه ۱۳۹۷ در محل سالن اجلاس سران توسط شرکت همایش سازان امروز برگزار خواهد شد.

از دیگر اهداف این همایش چابک سازی و هوشمند سازی ارکان حاکمیت و بنگاه های کسب وکار، توسعه شرکت های دانش بنیان و استارت آپ ها، معرفی فرصت های سرمایه گذاری، توسعه اقتصاد دیجیتال، معرفی فرصت های به کارگیری ICT در حوزه های سلامت، آموزش، کشاورزی، انرژی، محیط زیست بازارهای پولی، مالی و صنعت است.

در عصر اقتصاد دیجیتال که فناوری اطلاعات و ارتباطات (ICT) به عنوان ابزاری قدرتمند و مهم ترین عامل توسعه و رشد کشورهای در حال پیشرفت است، دستاوردهای آن به حدی جوامع را تحت الشعاع قرار داده است که غفلت از آن موجب شکاف ها و عقب ماندگی های جبران ناپذیری خواهد شد؛ از این روی این گردهمایی و نمایشگاه جانبی آن بستری را فراهم کرده تا شرکت های فعال در زمینه فناوری اطلاعات بتوانند توانمندی ها و ظرفیت های خود را معرفی کنند.


علاقمندان می توانند جهت کسب اطلاعات تکمیلی در خصوص فهرست اسامی سخنرانان، ثبت نام در همایش و نمایشگاه جانبی، به وب سایت همایش به نشانی www.iran2025.com مراجعه کنند.

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *