آیین‌نامه شیوه عضویت و بهره‌برداری از ساختار حمایتی همگرا منتشر شد

تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۷

ساختار حمایتی همگرا در راستای حمایت از فعالان صنعت بازی کشور و پیاده‌سازی نظامی ساختارمند، شفاف و شایسته‌سالار از اواخر مرداد آغاز به کار کرده است. این ساختار با هدف مشخص«حمایت همسو با نیازهای بازی‌سازان» در تلاش است تا با همگرایی تمامی حمایت‌های بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای از صنعت بازی، به چشم‌اندار رشد، اعتلاء و ارتقاء تیم‌ها و شرکت‌های بازسازی دست یابد. شایان ذکر است فرایند ثبت‌نام و عضویت همگرا از تاریخ ۲۸ مرداد ماه تا ۲۷ شهریور ماه ۱۳۹۷ انجام شده است و هم‌اینک همگرا در حال به پایان رساندن فرایند ارزیابی اعضای همگرا است.

در همین راستا، آیین‌نامه شیوه عضویت و بهره‌برداری از ساختار حمایتی همگرا منتشر شده و برای مطالعه عموم در دسترس است. این آیین‌نامه جهت شفاف‌سازی ساختار همگرا انتشار یافته و ضرورری است بازیسازان عضو همگرا آن را به دقت مطالعه فرمایند تا با این ساختار آشنایی کامل پیدا کنند.

این آیین‌نامه متشکل از دو بخش است. در بخش اول شیوه عضویت در همگرا توضیح داده شده است که شامل سرفصل‌های زیر است:


روش درخواست عضویت، شرایط کلی عضویت، مدت زمان اعتبار رتبه، روش ارزیابی اعضا، شاخص‌های ارزیابی و ریز امتیازات هر شاخص، روش محاسبه امتیاز نهایی و شرایط ارزیابی مجدد.

در بخش دوم نیز شیوه بهره‌برداری از حمایت‌ها توضیح داده شده که سرفصل‌های زیر را در بر می‌گیرد:

انواع حمایت‌ها، جداول لیست حمایت، میزان و سقف حمایت‌های همگرا و فرایند بررسی درخواست حمایت.

برای دانلود فایل، یا اینجا کلیک کنید یا از صفحه اصلی پورتال همگرا به آدرس https://portal.ircg.ir روی تب ساختار حمایتی همگرا و گزینه آیین‌نامه بزنید. همچنین می‌توانید سوالات خود را با شماره ۰۲۱۸۸۳۱۰۲۲۲ و داخلی ۳۴۶ با دبیرخانه همگرا مطرح کنید.

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *