مجمع عمومی صاحبان سهام سازمان فناوری اطلاعات ایران برگزار شد

تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۷

مجمع عمومی صاحبان سهام سازمان فناوری اطلاعات ایران صبح امروز برگزار شد و بودجه سال ۱۳۹۸ این سازمان پس از بررسی و ‌مورد تصویب اعضای این مجمع قرار گرفت.
به گزارش وبنا به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، صبح امروز (شنبه) مجمع عمومی صاحبان سهام سازمان فناوری اطلاعات ایران با حضور امیر ناظمی رییس این سازمان، سیروس موثقی معاون برنامه ریزی و‌نظارت راهبردی وزیر ارتباطات و نمایندگان سازمان برنامه و بودجه کشور، وزارت امور اقتصاد و دارایی، وزارت صنعت، معدن و تجارت و سازمان اداری و استخدامی کشور در محل وزارت ارتباطات و‌فناوری اطلاعات با موضوع بررسی بودجه پیشنهادی سال ۱۳۹۸ برگزار شد.
در ابتدای این جلسه معاون برنامه ریزی و‌نظارت راهبردی وزیر ارتباطات به عنوان رییس این مجمع با تقدیر و تشکر از زحمات رییس پیشین سازمان فناوری اطلاعات، در راستای شفاف سازی نظامات بودجه ای و برنامه ای سازمان گفت: باتوجه به جوانگرایی صورت گرفته در انتصاب مدیران ارشد سازمان فناوری اطلاعات، امیدواریم در سال های آینده خدمات مدیران منجر به پیشبرد اهداف بخش شود.
امیر ناظمی معاون وزیر ارتباطات و رییس هیات عامل سازمان فناوری اطلاعات نیز برنامه و‌بودجه پیشنهادی سازمان برای سال ۱۳۹۸ را با رویکرد کارگزاری (شرکت پروژه) ارایه کرد.
در ادامه پس از بحث و بررسی اعضای مجمع، کلیات بودجه و برنامه به تصویب رسید و قرار شد برای استقرار نظام شرکتی خدمات سازمان با دو‌ رویکرد «خدمات مشخص مرتبط با اساسنامه» و «خدمات مرتبط با کارگزاری» درآمد و قیمت تمام شده در جلسه کارشناسی بررسی و در پیوست بودجه قرار گیرد.

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *