تخفیف ۵۰ درصدی برای حضور (بدون مقاله) در کنفرانس DGRC2018

تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۷

محققین تنها تا ۳۰ آبان فرصت دارند با استفاده از تخفیف ۵۰ درصدی از حضور در دومین کنفرانس تحقیقات بازی‌های دیجیتال (DGRC2018) بهره‌مند شوند. جهت دریافت کد تخفیف با شماره زیر تماس بگیرید:

تلفن: ۸۸۳۱۰۲۲۲-۰۲۱-۹۸+ داخلی ۴۱۲

لینک ثبت‌نام:


http://www.dgrconf.com/users/signup.php?utype=1

لینک اطلاعات بیشتر:

http://www.dgrconf.com/fa/news.php?rid=115

لینک هزینه‌های ثبت‌نام:

http://www.dgrconf.com/fa/page.php?rid=86

درباره کنفرانس DGRC2018:

کنفرانس تحقیقات بازی‌های دیجیتال یا Digital Games Research Conference (DGRC) در حال حاضر، جامع‌ترین کنفرانس در کشور جمهوری اسلامی ایران است که گستره وسیعی از تحقیقات را با محوریت بازی‌های دیجیتال در شاخه‌های فنی و مهندسی، علوم انسانی، هنر و علوم پزشکی در برمی‌گیرد.

این کنفرانس هرساله توسط بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای به عنوان نهاد متولی صنعت در ایران از سویی و یک دانشگاه معتبر کشور، به انتخاب شورای سیاست‌گذاری از سوی دیگر برگزار می‌گردد. هدف متعالی DGRC، تقویت مبانی نظری حوزه بازی‌های دیجیتال و پیوند دانشگاه و صنعت است.

دومین دوره ملی و اولین دوره بین‌المللی این کنفرانس با همکاری دانشگاه صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران و به میزبانی این دانشگاه در هشتم و نهم آذرماه ۱۳۹۷ برگزار می‌شود. در این دوره از کنفرانس، مقالات علمی از سراسر جهان و در قالب دو زبان انگلیسی و فارسی مورد پذیرش قرار می‌گیرند.

همچنین به جز ارائه پوستری و شفاهی مقالات، در بخش‌های فرعی کنفرانس، جایزه بازی‌های جدی ۱۳۹۷ (SeGaP2018)، نشست‌های تخصصی، میزهای تکنولوژی و آزمایشگاهی برگزار می‌گردند.

دبیرخانه دائمی DGRC، مرکز تحقیقات بازی‌های دیجیتال (دایرک)، واقع در ساختمان اصلی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای بوده و همه روزه از شنبه تا چهارشنبه آمادگی پاسخگویی به سوالات مخاطبان محترم را دارد.

نشانی دبیرخانه: ایران، تهران، خیابان مفتح شمالی، خیابان گلزار، تقاطع زیرک‌زاده، پلاک ۳۲، بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، طبقه ۴، معاونت پژوهش.

تلفن: ۸۸۳۱۰۲۲۲-۰۲۱-۹۸+ داخلی ۴۱۱

نشانی وبسایت: www.dgrconf.com و www.direc.ir

نشانی ایمیل: dgrconf@gmail.com

آی‌دی اینستاگرام: @direc.ir

آی‌دی پاسخگویی در پیام‌رسان بله: @direc_bale

آی‌دی کانال در پیام‌رسان بله: @direc

درباره این مطلب دیدگاهی بنویسید...

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *